Skippy schreef:Maar wacht eens, Miele![]()
Ik heb jarenlang voor de grote concurrent van Miele gewerkt. Dus maar goed dat niet ik maar Pim deze prima foto gemaakt heeft.
Daar doelde ik op...

Skippy schreef:Maar wacht eens, Miele![]()
Ik heb jarenlang voor de grote concurrent van Miele gewerkt. Dus maar goed dat niet ik maar Pim deze prima foto gemaakt heeft.
Skippy schreef:Patrick schreef:Leuke plaat Pim!
Ergens is dit meer een foto voor Skippy...
Inderdaad qua onderwerp en uitvoering een foto in mijn stijl. Maar wacht eens, Miele![]()
Is deze foto bij Pon in Leusden gemaakt?
Ronald53 schreef:Je kent ze wel, die plekken waar sloten worden opgehangen. In dit geval hing er een kinderschoentje tussen. Verloren wellicht?
Little Lost Shoe by Ronald Mallant, on Flickr
Nikon Z 6, NIKKOR Z 24-70mm f/4 S, ƒ/8.0, 70.0 mm, 1/160s, ISO 200
Skippy schreef:Leuke insteek van zo'n onderwerp Beert Chris. Ik zou wel nog de puntjes op de i zetten door netjes rechtzetten en verwijderen van de kleine storende objecten? die links en rechts het beeld in piepen.
Skippy schreef:Ziet er beter uit. Bij dit beeld is blijkbaar rechtzetten niet voldoende om het beeld volledig op te lijnen. Ik heb inmiddels in Capture One een poging gewaagd door handmatig zowel recht te zetten en verticaal en horizontaal correcties door te voeren. Ik kan het resultaat hier tonen als je dat wil en/of interessant vind.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten