Ik kon het nog niet vinden dus plaats hier je light-painting en light-art foto's...

Hilda schreef:Leuk is dit, op de fotoclub zijn we hier af en toe mee bezig. Wat voor licht/lampjes gebruik je er voor?
R3MCO schreef:Hilda schreef:Leuk is dit, op de fotoclub zijn we hier af en toe mee bezig. Wat voor licht/lampjes gebruik je er voor?
Sssst niet doorvertellen maar dit zijn foto's gemaakt vanuit een rijdende auto in de nacht op de snelweg...
Lightpainting kan op heel veel verschillende manieren, ik hoop dan ook dat in dit draadje zoveel mogelijk verschillende technieken aan bod komen zodat we van elkaar kunnen leren.
R3MCO schreef:Hilda schreef:Leuk is dit, op de fotoclub zijn we hier af en toe mee bezig. Wat voor licht/lampjes gebruik je er voor?
Sssst niet doorvertellen maar dit zijn foto's gemaakt vanuit een rijdende auto in de nacht op de snelweg...
Lightpainting kan op heel veel verschillende manieren, ik hoop dan ook dat in dit draadje zoveel mogelijk verschillende technieken aan bod komen zodat we van elkaar kunnen leren.
Faiz schreef:Aan de slingeringen te zien moet je volgens mij even je wielen laten balanceren![]()
Maar leuk gedaan zeg!
Arthur Mol schreef:Je moet de fijnste staalwolsoort gebruiken, en prop je in een garde, dat aansteken met een 9V batterijtje en dan maar slingeren, maar pas op! Brandend staalwol geeft lelijke brandplekken in je kleding (of haar)..
Terug naar “Avond- en nachtfotografie”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten