Beauty @ the abandoned Fortress

Onderwerp:

Re: Beauty @ the abandoned Fortress

Berichtdoor skyfox » zo jun 08 2014 7:50 am

Leuke serie! Voor mij is foto 3 met ruime voorsprong de sterkste. Haar naaktheid, gecombineerd met de omgeving doet me afvragen wat haar verhaal is. Het geeft me het idee dat ze gevangen is genomen en daar vast zit. Wat mij betreft dus een heel verhalende foto, waarbij het naakt zijn heel functioneel is. Top!
Gebruikersavatar
skyfox

Forumlid
Berichten: 367


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Beauty @ the abandoned Fortress

Berichtdoor Tzigane » zo jun 08 2014 8:51 am

Goed bezig geweest zo te zien! Wat opbouwende kritiek:

Foto is is voor mij een duidelijke winnaar, interessante pose, uitstekende sfeervolle belichting.

Foto 2 is het voor mij echter niet. Model onscherp, foto scheef. Hand voor haar hoofd. De foto is wat mij betreft niet grof en nonchalant genoeg om zoiets te laten werken.

Foto 3 weet ik niet helemaal, het idee is geweldig, maar ik vind bijvoorbeeld de lichtvlekken op de voorgrond afleiden. Het geheel wordt rommelig. Niet rommelig zoals een urbex-locatie rommelig kan en mag zijn, maar rommelig qua kijkrichting en compositie. Het idee is echter zeer interessant.

4 is een leuk silhouet, maar ik denk dat de pose wellicht wat onflatteus is. Haar knieën staan op slot en haar benen vallen achter elkaar weg zodat je niet ziet wat voor en achter is.


En het eerder genoemde kleur op zwartwit: Nooit doen, het maakt foto's goedkoop en kitcherig. :P
Gebruikersavatar
Tzigane

Forumlid
Berichten: 888


Locatie: Rijen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Glamour en artistiek naakt”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten