The Cabin in the Woods 18+
- golden-eye
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Onderwerp:
Re: The Cabin in the Woods 18+
Mooi die maan op de achtergrond
Nikon D850, Nikkor AF-S 105mm F2.8 G IF-ED VR II , Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC USD, Nikkor AF-S 35mm F1.8 G ED, Nikkor AF-S 50mm F1.8G, Tamron SP 15-30mm F/2.8 Di VC USD, Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD G2
Onderwerp:
Was me nog niet eens opgevallen 

Nikon D600, D300s, D50, D80, F4, F90, F801s, F601, F501, F100, Kiev 60+glaswerk, Mamiya M645 en wat Olympus en Minolta spul.
Onderwerp:
Mooi gedaan zo!
Nikon D7100
Nikkor AF-S 50 1.8 G \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 50 AW & 202 AW
Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2 \ Carry Speed FS-Slim Prime
Nikkor AF-S 50 1.8 G \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 50 AW & 202 AW
Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2 \ Carry Speed FS-Slim Prime
Onderwerp:
Ik denk dat het maantje er in gephotoshopt is
Ik vind het een geslaagd concept en foto. Wellicht het licht ietsiepietsie warmer van kleur?

Onderwerp:
Ik vind het geen slechte plaat maar ik kan de naaktheid/pose niet helemaal rijmen met 'the cabin in the woods' op dit plaatje; vaak zie ik het idee wel maar bij deze plaat wat minder eerlijk gezegd.
En qua temperatuur sluit ik me aan bij Skippy.
En qua temperatuur sluit ik me aan bij Skippy.
Onderwerp:
Ik vind het idee van deze foto tof! Framing en compositie ook dik in orde wat mij betreft.
Persoonlijk denk ik dat je een aantal elementen nog kan versterken/verbeteren. Het contrast tussen binnen en buiten, dat kan echt nog verder omhoog, gebruik dat contrast en maak dat een hoofdelement in de foto.
Verder zou ik een aantal storende beeldelementen weg hebben gehaald, bladeren en afwijkende sprietjes in de struiken en midden op het pad bijvoorbeeld, zijn allemaal onnodige dingen waar het oog wel naar wordt getrokken, maar die geen functie hebben in het beeld.
Persoonlijk denk ik dat je een aantal elementen nog kan versterken/verbeteren. Het contrast tussen binnen en buiten, dat kan echt nog verder omhoog, gebruik dat contrast en maak dat een hoofdelement in de foto.
Verder zou ik een aantal storende beeldelementen weg hebben gehaald, bladeren en afwijkende sprietjes in de struiken en midden op het pad bijvoorbeeld, zijn allemaal onnodige dingen waar het oog wel naar wordt getrokken, maar die geen functie hebben in het beeld.
Onderwerp:
Bedankt voor de leuke reactie's.
Wat betreft de kleurtemperatuur. Het is schemerig dus wat koeler van kleur.
En ik had geen bezem bij me om de blaadjes op te ruimen
Wat betreft de kleurtemperatuur. Het is schemerig dus wat koeler van kleur.
En ik had geen bezem bij me om de blaadjes op te ruimen

"het oog wil ook wat"
- golden-eye
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Onderwerp:
Photoshop! 
Ik ben ook altijd nog uren in PS bezig om storende elementen te verwijderen.

Ik ben ook altijd nog uren in PS bezig om storende elementen te verwijderen.
Terug naar “Glamour en artistiek naakt”