Officiele reactie Nikon op vuile D600 sensor

Discussies over fotografie met de D600, D610, D750 en D780. Nikon's semi-pro lijn met een FX-formaat sensor.

Onderwerp:

Re: Officiele reactie Nikon op vuile D600 sensor

Berichtdoor Ivan10 » do feb 28 2013 10:06 pm

lock schreef:Ivan, ik kan je mening wel onderschrijven. Alhoewel ik heb moeten zoeken naar een plek voor mijn rechtervinger naast de lens.Maar toen ik dat opgelost had werd een fijne camera. Als Nikon het probleem van het begin af aan goed had aangepakt dan waren de cameras niet aan te slepen. Zeker niet voor de huidige prijs.

Ja ben het met je eens. Ik heb toch een beetje last van goudkoorts na mijn bezoek. Het lijkt alsof alles goed samenkomt bij Nikon. De D7000 (oud model) had natuurlijk al mooie specificaties, maar met klein oculair vond ik. Bij de D600 kijk je er vriendelijk door heen, lekker groot. Mooie foto's. Had daarna een Canon in handen, maar dat was geen eerlijk vergelijk die is tegen de 3000 euro dacht ik. De D600 is als "statement" camera nét de verkeerde camera om productieproblemen mee te hebben. Zo'n aanschaf van een luxe product blijft toch een gok. Toch is het een begerenswaardig product! Zeker voor de prijs en wat je in handen hebt. Goudkoorts alert... Waar zijn die pilletjes!
Ivan10

Forumlid
Berichten: 647


Contacteer:


Terug naar “D600, D610, D750 en D780”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten