Vreemd effect op foto

Discussies over verzamelobjecten

Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor jjk » di okt 21 2008 3:45 pm

Bedankt, deze site had ik inderdaad ook gevonden en een email gestuurd naar sertronics oneraan de pagina. Kreeg net een melding dat ze mijn email geopend hebben.

Als ik echter op enkele links op deze pagina druk dan krijg ik een medling dat de pagina niet bestaat. Schijnt dat ze hun site niet vaak up-to-date brengen.

Heb ondertussen nog een ander adres gevonden en hen ook een mail gestuurd.

JJ
jjk



Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor jjk » za mar 21 2009 9:08 am

Hele tijd niets van me laten horen, maar had het een beetje druk met andere dingen.

Inderdaad een reactie gehad van Sony n zij boden me aan om de sensor te vervangen voor enkele honderden Euries. De T7 schijnt niet onder het probleem te vallen. Jammer dus.

Volgende week ga ik voor 3 weken naar Maleisië met vakantie en zal de T7 eens daar naar een fotoboer brengen. Daar heb je nog kleine fotozaakjes die voor een habbekrats dingen repareren.

Vor mij in ieder geval voorlopig geen Sony meer.

Groet,

JJK
jjk



Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor Eeuw » za mar 21 2009 9:20 am

Jammer joh,
heb je het draadje over P5000, G10 en LX3 gevolgd? Ik wil je niet op een idee brengen hoor.. :wink:
Als je de T7 weggooit, gooi hem dan maar deze kant op.
Veel plezier in Maleisië.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Gebruikersavatar
Eeuw

Forumlid
Berichten: 3915


Locatie: Ja
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor jjk » za mar 21 2009 9:53 am

Bedankt voor je reactie. Bedoel je dat draadje van 17 pagina's?????? Hmmm ik zal eens gaan bladeren om te kijken waar je op hint.

Ik ga de T7 zeker niet weggooien. Eerst in Maleisië proberen te laten repareren en anders heb ik nog een optie. Ik zit regelmatig in China en ga eens op zoek naar iemand bij de Sony fabrieken. Misschien dat het eventueel daar lukt. Opgeven doe ik niet.

Groet,

JJ
jjk



Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor mikemix » za mar 21 2009 10:01 am

jjk schreef:Bedankt voor je reactie. Bedoel je dat draadje van 17 pagina's?????? Hmmm ik zal eens gaan bladeren om te kijken waar je op hint.

Ik ga de T7 zeker niet weggooien. Eerst in Maleisië proberen te laten repareren en anders heb ik nog een optie. Ik zit regelmatig in China en ga eens op zoek naar iemand bij de Sony fabrieken. Misschien dat het eventueel daar lukt. Opgeven doe ik niet.

Groet,

JJ



Koop een LX3, erna nooit meer spijt.
mikemix



Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor Eeuw » za mar 21 2009 10:03 am

jjk schreef:Bedankt voor je reactie. Bedoel je dat draadje van 17 pagina's?????? Hmmm ik zal eens gaan bladeren om te kijken waar je op hint.

Ik ga de T7 zeker niet weggooien. Eerst in Maleisië proberen te laten repareren en anders heb ik nog een optie. Ik zit regelmatig in China en ga eens op zoek naar iemand bij de Sony fabrieken. Misschien dat het eventueel daar lukt. Opgeven doe ik niet.

Groet,

JJ

Nou, voordat je nou alle pagina's gaat lezen.. die LX3 en G10 zijn best leuk laat ik maar zeggen. Ik wou dat er Nikon op stond maar die zijn op dit moment nog niet zo ver met de compacten geloof ik.
Ik ben heel benieuwd of je iemand kan vinden de de Sony voor je kan repareren. Laat je wel even horen hoe het verloopt.
Succes.

edit: oeps, is ie me toch nog voor zie ik.. nou ja, zie dit maar als een bevestiging dan :mryellow:
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Gebruikersavatar
Eeuw

Forumlid
Berichten: 3915


Locatie: Ja
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor mikemix » za mar 21 2009 10:07 am

:mryellow:
mikemix



Onderwerp:

Re: Vreemd effect op foto

Berichtdoor jjk » za mar 21 2009 10:15 am

Bedankt dat je mij op dit draadje hebt gewezen. Inderdaad hele mooie foto's en de LX3 gaat in mijn favorieten lijstje. Echter, ik ga eerst eens lekker aan de slag met mijn D90. Heb van de week een hyperdrive besteld zodat ik geen opslag problemen heb tijdens de 3 weken plaatjes schieten.

Bovendien hebben dingen als Tuin, nieuwe slaapkamer, nieuwe eettafel helaas bij de baas thuis een hogere prioriteit. De LX3 zal dus echt even moeten wachten.


JJ
jjk




Terug naar “Fotografica”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten