Vraagje over magazine

Hier kunnen geregistreerde forumgebruikers vragen stellen over Nikon Club Nederland.

Onderwerp:

Vraagje over magazine

Berichtdoor Gemmageluk60 » vr mar 05 2021 3:14 pm

Per 1 januari ben ik lid geworden van de NCN, daarbij hoort toch ook een magazine? Wanneer verschijnt dit?
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Gemmageluk60

Clublid
Berichten: 824


Locatie: Zoelen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor gijs sandberg » vr mar 05 2021 4:28 pm

Gemma,
Als ik me goed herinner moet het eerste nummer in maart verschijnen, oftewel: nog even geduld.
Groeten, Gijs
Laatst gewijzigd door gijs sandberg op vr mar 05 2021 6:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6804


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor Karina2 » vr mar 05 2021 4:53 pm

Hallo Gemma,
Wat leuk dat je lid bent geworden en dat je uitkijkt naar je eerste NCN Magazine[emoji3]
Gijs heeft helemaal gelijk. De opmaak is klaar en ligt bij de drukker. Wanneer alle exemplaren gedrukt zijn, gaan ze het verzendtraject in. Naar verwachting ontvangen de leden half maart de eerste editie van dit jaar. De overige edities staan gepland voor half juni, september en december.
In de loop van volgende week lichten we alvast een tipje van de sluier op: dan plaats ik de cover online (in de rubriek magazine) met daarop de vermelding van 3 artikelen. Dus inderdaad nog even geduld....[emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Karina2 op vr mar 05 2021 4:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1532


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor Gemmageluk60 » za mar 06 2021 9:30 am

Leuk, ik wacht geduldig af!
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Gemmageluk60

Clublid
Berichten: 824


Locatie: Zoelen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor evdm1959 » zo mar 07 2021 11:01 am

Ik ben ook gisteren, 06-03-2021, lid geworden. Dan krijg ik toch eind maart ook het magazine? Ben er reuze benieuwd naar.
Gebruikersavatar
evdm1959

Forumlid
Berichten: 160


Locatie: Den Haag
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor Karina2 » zo mar 07 2021 11:29 am

Ja, naar verwachting half maart. De bezorging van het magazine staat gepland in week 11, concreet betekent dat vanaf dinsdag 16 maart.
Voor de zekerheid heb ik het gezien de zeer recente aanmelding nog even expliciet bij de administratie aangeven. Mocht de aanmelding niet op tijd verwerkt zijn in de administratie voor de centrale verzendlijst, dan wordt het magazine nagezonden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1532


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraagje over magazine

Berichtdoor evdm1959 » zo mar 07 2021 11:40 am

Dank je wel Karina2
Gebruikersavatar
evdm1959

Forumlid
Berichten: 160


Locatie: Den Haag
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten