Activiteiten op zondag???

Hier kunnen geregistreerde forumgebruikers vragen stellen over Nikon Club Nederland.

Onderwerp:

Activiteiten op zondag???

Berichtdoor richardvansetten » do mar 23 2023 8:20 pm

Het valt me op dat 95% van de activiteiten op zaterdag is. Is dit met een rede? Word er op zondag n8ks georganiseerd? Ik kan nooit op zaterdag helaas en zie vaak hele leuke dingen voorbij komen. Hoor het graag

Bedankt alvast

Richard
Gebruikersavatar
richardvansetten

Forumlid
Berichten: 13


Locatie: Nootdorp
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Activiteiten op zondag???

Berichtdoor Debby » vr mar 24 2023 9:10 am

Hoi Richard,

Ik kan enkel voor mijzelf en als regiocoördinatrice van het Noorden spreken. Mij persoonlijk maakt het niets uit welke dag maar bij elke activiteit moet ik afwegingen maken en bedenken hoe ik zoveel mogelijk leden een mooie, goede, leuke activiteit kan bieden. Soms ben ik afhankelijk van derden qua (openings-) tijden en dergelijke. Mijn eigen inschatting (wat ik zelf overigens áltijd de lastigste vind, keuze maken voor jullie leden zonder voor elke beslissing een poll te maken. 🥴😅) is dat juist heel veel leden niet op zondag kunnen of willen. Net als dat ik in het verleden wel eens vernomen heb dat mensen niet in vakanties willen of kunnen...

Maar misschien is jouw vraag wel een hele goede om er een peiling van te maken. De vraag is dan misschien of die peiling dan voor landelijk moet zijn of wellicht per regio...?
Gebruikersavatar
Debby

Regiocoördinator
Berichten: 553


Locatie: Assen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Activiteiten op zondag???

Berichtdoor Gerard de Zwaan » vr mar 24 2023 8:43 pm

Het staat me iets van bij dat de activiteiten in het verleden op zondag (te)weinig leden op af kwamen. De leden aantal is sinds dien inmiddels wel veranderd.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1461


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Activiteiten op zondag???

Berichtdoor henkk » vr mar 24 2023 10:01 pm

Gezien de soms snelle voltekening zou het te overwegen zijn activiteiten 2x achter elkaar te organiseren op za en zo. Wel extra begeleidende vrijwilligers nodig lijkt mij maar is te organiseren.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Gebruikersavatar
henkk

Clublid
Berichten: 4907


Locatie: Zuidwest Veluwe hoog en droog
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Activiteiten op zondag???

Berichtdoor richardvansetten » vr mar 24 2023 11:07 pm

Duidelijk. Thnx voor de reacties 👍
Gebruikersavatar
richardvansetten

Forumlid
Berichten: 13


Locatie: Nootdorp
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten