Lid worden?
Onderwerp:
Lid worden?
N.a.v. een suggestie uit een ander draadje.
Ik twijfel al een poosje of ik lid zal worden.
Zijn er meer uit Zeeland die lid zijn?
Worden er ook weleens activiteiten georganiseerd in de buurt van Zeeland?
Zomaar wat vragen die ik heb.
Groet,
René
Groet,
René
Onderwerp:
Re: Lid worden?
Ook overwegingen:
- verwacht je nog eens Nikon spul te kopen? Er is korting bij onze partners (check verschillende aanbieders);
- heb je een verzekering van je apparatuur? Er is korting bij een professionele verzekeraar.
Je kunt landelijk aan activiteiten meedoen, soms zelfs in het buitenland. Sommigen reizen enorme afstanden daarvoor.
En daarnaast het prachtige Nikon Club Magazine, aantal keren per jaar en op professioneel niveau.
- verwacht je nog eens Nikon spul te kopen? Er is korting bij onze partners (check verschillende aanbieders);
- heb je een verzekering van je apparatuur? Er is korting bij een professionele verzekeraar.
Je kunt landelijk aan activiteiten meedoen, soms zelfs in het buitenland. Sommigen reizen enorme afstanden daarvoor.
En daarnaast het prachtige Nikon Club Magazine, aantal keren per jaar en op professioneel niveau.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1? Of iets analoogs zoals F4S of FA?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Onderwerp:
René schreef:N.a.v. een suggestie uit een ander draadje.
Groet,
René
Goedemorgen René,
Jammer dat je twijfelt om lid te worden. Niet doen!
Antwoord op je eerste vraag: ja er zijn leden die in Zeeland wonen.
Tweede vraag: ja er worden in Zeeland activiteiten georganiseerd. Ook in Brabant, Zuid-Holland en de rest van Nederland worden deze georganiseerd.
Er zijn genoeg redenen om lid te worden van de NCN. En dat voor €30 per jaar! Dus gewoon lid worden en hoop ik een keer bij een activiteit kennis met je te maken.
Onderwerp:
Hopelijk zijn de activiteiten niet de enige reden om lid te worden, want het lidmaatschap biedt immers veel meer voordelen.
Zeeland is inderdaad niet heel vaak aan de beurt, maar in december is er een activiteit bij de sterrenwacht in Middelburg. Jij kunt dit niet zien, omdat dit deel van het forum alleen toegankelijk is voor clubleden, maar de activiteit is toevallig vandaag op het forum gezet. Gauw lid worden dus zou ik zeggen .
Zeeland is inderdaad niet heel vaak aan de beurt, maar in december is er een activiteit bij de sterrenwacht in Middelburg. Jij kunt dit niet zien, omdat dit deel van het forum alleen toegankelijk is voor clubleden, maar de activiteit is toevallig vandaag op het forum gezet. Gauw lid worden dus zou ik zeggen .
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Onderwerp:
René, ik zie dat je precies vandaag 13 jaar geleden forumlid bent geworden. Lijkt me onderhand wel eens tijd om clublid te worden. Die 30 euro heb je er zo uit: korting op apparatuurverzekering, korting bij onze partners. En dan ook nog een mooi blad vier keer per jaar en de mogelijkheid om met allerlei foto-uitjes mee te gaan.
En als je snel bent, kun je op 9 november ook op de clubdag komen, waar bij de Nikon-tafel objectieven en body’s te leen zijn om eens een keer uit te proberen.
Niet aarzelen dus en lid worden!
Ton
En als je snel bent, kun je op 9 november ook op de clubdag komen, waar bij de Nikon-tafel objectieven en body’s te leen zijn om eens een keer uit te proberen.
Niet aarzelen dus en lid worden!
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Onderwerp:
Leuk om het enthousiasme van de leden te lezen hier. Het grappige is dat ik eigenlijk nooit serieus nagedacht heb over een lidmaatschap van NCN, waarschijnlijk omdat ik vooral met Canon fotografeer. Maar als ik de voordelen zo gepresenteerd krijg, is het eigenlijk een no-brainer
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
- MarcoEos70D
- Ervaringsniveau: ****
Onderwerp:
Bedankt Patrick
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
- MarcoEos70D
- Ervaringsniveau: ****
Onderwerp:
Leuk René! Welkom. Hopelijk gaan we je regelmatig zien bij activiteiten, maar ik hoop ook dat je de andere voordelen van het lidmaatschap gaat ontdekken.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Onderwerp:
Dankjewel voor het leuke en enthousiaste welkom hier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onderwerp:
Top! René ook van mij een warm welkom. Ik hoop je idd ergens te ontmoeten.
Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”