Waarschuwing bij gebruik van de kortingsvoucher van Nikon

Hier kunnen geregistreerde forumgebruikers vragen stellen over Nikon Club Nederland.

Onderwerp:

Waarschuwing bij gebruik van de kortingsvoucher van Nikon

Berichtdoor Nikkormaat » di nov 12 2024 4:09 pm

Waarschuwing
Houd er rekening mee dat je voordat je een bestelling met de kortingsvoucher van Nikon doet, bij jouw bank het limiet voor overboeken zo nodig verhoogd.
Ik was dit vergeten, waardoor mijn bank de overboeking weigerde en Nikon mijn bestelling vervolgens annuleerde. Hierna kon ik de bestelling niet nogmaals met extra korting doen, omdat ik de voucher al eerder had gebruikt, waardoor die ongeldig werd.
Inmiddels heb ik contact met de supportafdeling van Nikon, die blijkt de Voucher niet te kunnen heractiveren. Mijn vergissing heeft helaas tot veel extra werk gezorgd en loop ik de extra 10 % korting mis.
Jullie zijn gewaarschuwd.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Nikkormaat

Clublid

Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Waarschuwing bij gebruik van de kortingsvoucher van Nikon

Berichtdoor Patrick » di nov 12 2024 5:05 pm

Ik heb wel een extra code voor je; we hebben meerdere kaartjes meegenomen. Stuur me maar een PB.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot
Patrick

Clublid

Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Nikkormaat » di nov 12 2024 5:26 pm

Super bedankt! Je hebt een pb
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.
Nikkormaat

Clublid

Onderwerp:

Berichtdoor Nikkormaat » vr nov 22 2024 9:16 pm

Het is mij na 3 geweigerde vouchercodes, je leest het goed, eindelijk gelukt mijn bestelling te doen.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie hulp bij het debacle van de niet werkende kortingvouchers.
Omdat ik nog niets van Nikon had vernomen en de kortingsactie vandaag zou eindigen, heb ik vanmiddag haast tegen beter weten in opnieuw telefonisch contact met Nikon gelegd.
Gelukkig kreeg ik weer die allervriendelijkste Belgische man aan de lijn.
Het blijkt dat de codes op de vouchers handmatig zijn ingevoerd en dat er in elk geval bij de door de man gecontroleerde code een type fout is gemaakt. In plaats van een 1 stond er een I (hoofdletter i).
De man heeft mij de gecorrigeerde code per email gestuurd.
Code kopiëren en plakken in mijn boodschappenmandje, dit keer moeiteloos naar betalen en het is eindelijk voor elkaar!
Toch mooi zo'n € 400 extra korting, waardoor ik behalve voor de Z 70-200mm F 2.8 niets voor Z 105mm F 2.8 en extra acculader hoefde bij te betalen.
Laatst gewijzigd door Nikkormaat op za nov 23 2024 6:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Nikkormaat

Clublid

Onderwerp:

Berichtdoor Martin » vr nov 22 2024 10:12 pm

mijn voucher verloopt pas op 24.11.2024
Fijn dat je er nog gebruik van kon maken :thumbup:
Martin

Regiocoördinator

Onderwerp:

Berichtdoor Nikkormaat » vr nov 22 2024 10:28 pm

Het klopt dat de korting feitelijk de 24e zou eindigen.
Voor mij was het vandaag de laatste kans / werkdag om de Supportafdeling te spreken om het gedoe met de geweigerde vouchers op te lossen.
Nikkormaat

Clublid

Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”