Nieuw lid ...

Hier kunnen geregistreerde forumgebruikers vragen stellen over Nikon Club Nederland.

Onderwerp:

Nieuw lid ...

Berichtdoor zwaailicht » za mei 01 2021 12:33 pm

Hallo,

Ik zal ook een kleine stukje over mezelf. Altijd moeilijk, maar ......

In heb altijd in IT-bedrijf gehad en in 2019 heb ik, terug na een 4x4 wedstrijd in Roemenie, een herseninfarct gehad. Na ruim anderhalf jaar ben ik klaar bij de ziekenhuis en ga proberen verder te kunnen gaan met Heliomare met kijken of er nog iets te repareren. Niet zeker dat kan, maar proberen.
Ik heb afasie, hersenschade en dan ook nog bijna doof. Dus spreken, schrijven, lezen etc is moeilijk voor me. En executie heb ik ook niet meer, maar voor de rest .... ik heb geleerd wel te kunnen lachen.
Ander anderhalf maand (nu na 41 jaar) weer na de ongeluk een motor gekocht en blij dat dat kan. Na anderhalf jaar ben ik een cursus gedaan voor fotografie .....

Is leuk om te doen en met sommige mensen heb ik ook contact mee gekregen. En ook veel mensen blijven lachen ..... ik kan veel dingen niet meer (niet links/rechts bijv) en ik krijg ook vaak informatie van andere foto-vrienden. Dus ik probeer er wat te maken.

Voor de rest een leuke vrouw heb, en de motor en heerlijk op pad met de camper.

Nou, ik denk genoeg. Ik ga ergens hier in het forum lezen (ik gebruik taptalk)

Groet Hans, aka zwaailicht
Hersenkaputtt .... maar proberen te lachen ;-)
zwaailicht

Forumlid
Berichten: 4


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Nieuw lid ...

Berichtdoor henkk » za mei 01 2021 12:38 pm

Hallo Hans, welkom hier en denk maar wat je allemaal nog wel kunt. En de vrienden die je daarbij kunt opdoen.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Gebruikersavatar
henkk

Clublid
Berichten: 4907


Locatie: Zuidwest Veluwe hoog en droog
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuw lid ...

Berichtdoor MarcoEos70D » za mei 01 2021 12:53 pm

zwaailicht schreef:...maar voor de rest .... ik heb geleerd wel te kunnen lachen.
[...]
Voor de rest een leuke vrouw heb, en de motor en heerlijk op pad met de camper.

Welkom!

Je hebt de meest belangrijke lessen al geleerd, zo te zien: altijd positief proberen te blijven én je zegeningen tellen. Respect!

En veel fotografieplezier, natuurlijk ;)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2321


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Nieuw lid ...

Berichtdoor Karina2 » za mei 01 2021 1:35 pm

Hallo Hans,
Van harte welkom! Wat goed dat je ondanks alle tegenslagen toch de draad weer opgepakt hebt en probeert zoveel mogelijk te genieten van wat je wel kunt en wel hebt. Daar zal veel doorzettingsvermogen voor nodig zijn. Ook veel respect voor het feit dat je ondanks belemmeringen de moeite neemt om een stukje over jezelf te schrijven. Goed dat je je daardoor niet laat tegenhouden. Mooie reisavonturen en veel fotografieplezier toegewenst!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1540


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuw lid ...

Berichtdoor Gemmageluk60 » za mei 01 2021 3:38 pm

Welkom! Fijn dat je overal nog van kunt genieten. Heel veel motor- en fotoplezier gewenst!
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Gemmageluk60

Clublid
Berichten: 825


Locatie: Zoelen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Vragen over Nikon Club Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten