Objectieven

Discussies over fotografie met het spiegelloze camerasysteem Z5, Z6(II), Z7(II),Z8 & Z9

Onderwerp:

Re: Objectieven

Berichtdoor Kleinhuis » di jan 19 2021 11:01 am

Het is precies waar je je fijn bij voelt toch? Ik heb een rugtas van Manfrotto, maar die vind ik niet fijn (harde schouderbanden), en van m’n werk eentje van Peak Design, maar die Peak Design tassen blijven niet staan. Echt zo irritant.
Kleinhuis

Forumlid
Berichten: 24


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Objectieven

Berichtdoor Ronaldnikon » zo jan 31 2021 4:55 pm

Kleinhuis schreef:Ah:) Welke lens zit er in die kit? Ik zou mijn D750 dan ook inruilen. Doe je natuurfotografie? (vanwege de telezooms). Weet je dat ik, naast een eventuele vervanging voor de D750 ook al heel lang zit te kijken naar een enorm goeie camera voor straatfotografie? Dan denk ik aan de Leica Q2M (enigzins offtopic, maar goed) omdat ik veel straatfotografie doe, en bijna alles naar zwartwit omzet achteraf. Kortom: m'n budget is 5.5K en dat zou ik dus kunnen uitgeven aan óf een Z7 II + objectief, of een waanzinnige camera voor straatfotografie. Het is niet zo dat het geld me in de zak brandt, dus suggesties voor goede alternatieven zijn welkom. Ik heb inmiddels zo lang lopen kijken en uitzoeken dat ik er knettergek van wordt:)


Ben je nog overgestapt naar een Q2?
Ronaldnikon

Forumlid
Berichten: 76


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Objectieven

Berichtdoor Kleinhuis » zo jan 31 2021 7:54 pm

Nee, ik wacht het nog even af
Kleinhuis

Forumlid
Berichten: 24


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Z5, Z6(II), Z7(II),Z8 & Z9”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten