Filtervraag

Discussies over filters

Onderwerp:

Re: Filtervraag

Berichtdoor staal571 » di mar 11 2014 1:11 pm

emdeklerk schreef:Ik vind het een flauwe opmerking als gesteld wordt dat Nikon "gesponsord" zou worden.

Zeker als ik daarna lees dat er 5000 euro is uitgegeven aan de overstap maar de uitzonderlijke kwaliteit van originele Nikon filters dan betwijfeld wordt of op die manier in discrediet gebracht.

Als men filters te duur vindt okee, maar alle waar is naar zijn geld. Niemand betwijfelt de kwaliteit van B&W, dat immers gebruik maakt van Schott-glas (dat ook door Leica en Zeiss gebruikt wordt) en Zeiss-multicoating, maar zijn de topfilters van B&W goedkoper dan origineel Nikon?

Overigens kan alles wat ikzelf over filters en filtergebruik heb geschreven op dit forum simpelweg worden opgezocht. Wie het daarna nog over flauwe opmerkingen wil hebben: prima.



Ik had er achteraf gezien toch maar een knipoog bij moeten zetten want zo was mijn opmerking ook bedoeld, ik had niet verwacht dat je er zo op zou reageren.
ik heb inderdaad veel geld uitgegeven omdat ik zeker wel overtuigd ben van de kwaliteit van Nikon , dus dat is het probleem niet, maar jij zegt ""Op een Nikon plaats je Nikon filters"", en daar reageerde ik op, want andere filters hoeven niet slechter te zijn, en ik bepaal nog steeds zelf of ik een filter gebruikt en van welk merk.
En ik trek geenzins de kwaliteit van de Nikon filters in twijfel en al zeker niet in discrediet,

Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Filtervraag

Berichtdoor emdeklerk » di mar 11 2014 5:37 pm

Beste Staal, duidelijk...
Ik heb niet zo veel met icoontjes, smileys en dat soort kleuterdingen...
Ik lees gewoon wat er staat en hoe het geformuleerd is...
Sorry voor mijn dan wat kennelijk te zwaarwegende overwegingen...
groetend, emdeklerk
Gebruikersavatar
emdeklerk

Forumlid
Berichten: 5075


Locatie: Rijswijk

Onderwerp:

Re: Filtervraag

Berichtdoor staal571 » di mar 11 2014 6:17 pm

emdeklerk schreef:Beste Staal, duidelijk...
Ik heb niet zo veel met icoontjes, smileys en dat soort kleuterdingen...
Ik lees gewoon wat er staat en hoe het geformuleerd is...
Sorry voor mijn dan wat kennelijk te zwaarwegende overwegingen...
groetend, emdeklerk



Okay „” no hard feelings”” hoor

Gr Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Filtervraag

Berichtdoor I am.....Jos » za mar 15 2014 8:23 pm

Hoi Gilles,

Kijk ook eens rond op marktplaats., daar is aanbod genoeg te vinden.
Hier heb ik de nodige filters gekocht, eis gewoon dat ze krasvrij zijn bij aankoop en bij mij is het nog nooit mis gegaan.

Succes, MvG, Jos
If it's not a Nikon it's just a camera.
Gebruikersavatar
I am.....Jos

Forumlid
Berichten: 46


Locatie: Rotterdam
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:


Terug naar “Filters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast