Namaak B+W filter ??

Discussies over filters

Onderwerp:

Re: Namaak B+W filter ??

Berichtdoor Hans Braakhuis » ma feb 24 2014 9:45 am

De vraagtekens staan er bij.
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Namaak B+W filter ??

Berichtdoor jfbat » ma feb 24 2014 9:56 am

Hans Braakhuis schreef:Ook de grote variatie aan verschillende doosjes, stemt me niet gerust.

Tsja, een grote zaak zal voldoende omzetsnelheid hebben om eigenlijk geen voorraad oude verpakkignen meer te hebben (en anders gooien ze die in de ramsj), voor een wat kleinere fotozaak ligt dat toch wat anders. En bij filters in deze prijsklasse gooi je de filters in oude doosjes ook niet zomaar weg.

Toch mag je als klant best kritisch zijn en een oude verpakking weigeren. Hoewel filters volgens mij niet bepaald revolutionaire ontwikkelingen hebben meegemaakt in de afgelopen jaren, kan het voorkomen dat je niet alleen een oude verpakking hebt, maar ook een oude versie van het product.

Al met al denk ik dat je bij een bekende fotozaak je niet zo veel zorgen hoeft te maken over neppe spullen. Als je deze filters had ontvangen door een onlineaankoop bij een winkel in de oosterse contreien, zou ik me wel zorgen maken. Dat is over het algemeen hoe mensen aan een nepperd komen.
Niet omdat het moet • Maar omdat het kan
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
Gebruikersavatar
jfbat

Forumlid
Berichten: 1017




Terug naar “Filters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten