Opberg ND Filters 100x150

Discussies over filters

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor weimaraner » zo jun 07 2015 12:08 am

Ik gebruik zelf de filterpouch van Lee: http://www.omnifoto.nl/product_detail.php?p=3410&g1=LEE+Filters&g2=LEE+-+Filter+toebehoren&c=&q=
Doet wat ie moet doen (opbergen en beschermen) en er kunnen er best een hoop in.
Gebruikersavatar
weimaraner

Clublid
Berichten: 2293


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor dotcat » do jun 11 2015 3:18 pm

Ik gebruik een Lee filter wrap, link
Dit is een stuk microvezel doek met "zakken" waar de filters in passen. Filters erin, opvouwen als een handdoek. Zelf doe ik het dan nog in een stevige pounch als het de tas in gaat zodat het beschermd is tegen buigen.

Bevalt uitstekend, de filters blijven ook schoon en als er wat op zit dan poets je het er met het doek gemakkelijk af . Eens in de zoveel tijd gaat de wrap de was in met alleen een beetje wasverzachter en schoon is het wrapje. :P
Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light
Gebruikersavatar
dotcat

Clublid
Berichten: 299


Locatie: Weesp

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor Kroontje » do jun 11 2015 6:01 pm

De Click Elite Square Filter Valet is in bestelling :D

Ik gebruik een Lee filter wrap, link
Dit is een stuk microvezel doek met "zakken" waar de filters in passen. Filters erin, opvouwen als een handdoek. Zelf doe ik het dan nog in een stevige pounch als het de tas in gaat zodat het beschermd is tegen buigen.

Bevalt uitstekend, de filters blijven ook schoon en als er wat op zit dan poets je het er met het doek gemakkelijk af . Eens in de zoveel tijd gaat de wrap de was in met alleen een beetje wasverzachter en schoon is het wrapje. :P

het ging voor filters 100 x 150 :!: En dit voorbeeld is veel te klein en voor te weinig filters....

Maar goed...Mijn zoek tocht is voorbij.
Kroontje



Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor dotcat » vr jun 12 2015 8:41 am

Kroontje schreef:het ging voor filters 100 x 150 :!: En dit voorbeeld is veel te klein en voor te weinig filters....



De wrap is geschikt voor 100x150mm filters. En er kunnen er 3 in. Ik heb ook meer filters dan 3 stuks dus heb ik meerdere wraps aangeschaft... :lol:
Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light
Gebruikersavatar
dotcat

Clublid
Berichten: 299


Locatie: Weesp

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor Johan v. V. » za jun 27 2015 3:24 pm

Ik kom als mosterd na de maaltijd, maar wie weet heeft iemand er wat aan.
Ik bewaar mijn filters in een stevig plastic doosje dat ik kocht in de bouwmarkt. Daar gaan m'n Lee filters in die in een wrap gevouwen zijn. Het doosje kostte een paar eurootjes.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen


Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Gebruikersavatar
Johan v. V.

Clublid
Berichten: 3815


Locatie: Amersfoort
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor John Jansen » za jun 27 2015 6:11 pm

Kijk eens bij omnifoto, ik heb een tasje speciaal van Lee daar gekocht voor de 100x150mm filters. Lee multi filter poch er kunnen 10 filters in kost €48,-
John Jansen

Forumlid
Berichten: 1275


Locatie: Santa leaudrette
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Opberg ND Filters 100x150

Berichtdoor Kroontje » zo jul 12 2015 11:36 am

Heb de Click Elite Square Filter Valet gisteren ontvangen ;)
Heb vele hoesjes gezien, in mijn handen gehad...Maar dit is inderdaad DE topper :D
Echt de moeite waard om hiervoor te gaan.

Case Closed ;)
Kroontje




Terug naar “Filters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten