Foto's nabewerken of niet?

Discussies over fotobewerking en archivering

Onderwerp:

Berichtdoor Pancarans » do nov 09 2006 9:36 am

Lee,

Volgens mij heb je genoeg aan die 1 Gb intern geheugen. Je kan altijd de testversie van NX downen en kijken hoe het draait. Om alles van NX te verwijderen, grbuik effe de zoekfunctie hier op het forum, daar is wel een draadje van te vinden.

gr. Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................


http://www.fotono.nl"
Gebruikersavatar
Pancarans

Forumlid
Berichten: 2019


Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor harry bul » do nov 09 2006 10:53 am

onno schreef:
harry bul schreef:Adobe Photoshop CS2 kopen hoe dom kun je zijn dat doet toch niemand meer die internet heeft gewoon even downloaden installeren even zogenaamd rigistreren en klaar is kees..vanavond nog de update opgehaald voor Nef werkte niet meer met de D80 nu wel weer no problem..werkt als een betaalde versie je kunt gewoon alle updates ophalen kost niks. maar ja je moet het wel willen.betaal echt dat bedrag niet koop ik liever een nieuwe lens..


Deze redenering volgend zou je dan natuurlijk ook domweg Photoshop kunnen kopen en een lens stelen.
Het is niet de bedoeling dat illegaal gebruik van software wordt gepromoot op dit forum.

ja maar een lens kan ik niet van internet downloaden toch en photoshop CS2 wel.....en ik zeg niet dat anderen het ook moeten doen ik doe het wel mijn stelling is wat internet u bied dat koop ik niet.
harry bul



Onderwerp:

Berichtdoor ceesgr » vr nov 10 2006 9:49 am

Marten schreef:Gaat het je om kleurbalans, contrasten, scherpte en verzadiging? De fotografische variabelen dus?
Koop dan Nikon Capture NX, dat is meer voor (digi) fotografen. PS CS(2) etc is meer voor ontwerpers of grafici, reclamejongens etc....
NCapture NX is betrekkelijk eenvoudig en meer bedoeld als "donkere kamer" uit het analoge tijdperk.
Misschien wel even je pc updaten met wat ekstra geheugen....


Helemaal eens
Cees
ceesgr



Onderwerp:

Berichtdoor mac » vr nov 17 2006 10:45 am

Zie Photoshop als de donkere kamer en dan is eenmalig 900 euro (en om de 2 jaar een upgrade van 300 euro) voor de Engelse versie relatief goedkoop.
Dat Photoshop alleen voor ontwerpers, grafici en reclamejongens is ben ik niet eens. Vooral de laatste 2 (CS en CS2) versies zijn echte fotografen updates. Nu heb ik makkelijk praten want ik ben een legale gebruiker vanaf versie 2.0
mac




Terug naar “Fotobewerking en archivering”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten