Storing D70s

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.

Onderwerp:

Storing D70s

Berichtdoor ehindriks » za sep 10 2005 9:15 pm

In augustus jl. heb ik een D70s gekocht met een 18-70 objectief. Een fantastische camera!

Echter na 2 weken kreeg ik ineens err te zien in de zoeker, terwijl de spiegel omhoog klapte en niet meer terug kwam. Na nog een keer drukken op ontspanknop werkte de camera weer normaal.
Ik heb inmiddels gereset (met knopje onder camera) en daarna nog geen problemen weer gehad, maar dit is vrij recent.
Bij Inca gaven ze als antwoord dat ik maar langs moest komen en de camera dan enige tijd kwijt was. Niet echt netjes lijkt me als je net 2 weken een nieuwe hebt. Ook de leverancier in Rotterdam wilde niets anders dan doorsturen naar Inca.

Kent iemand dit probleem met deze camera en deze afhandeling van
klachten?

vr.gr. Elzo
ehindriks



Onderwerp:

inca

Berichtdoor M.dek » za sep 10 2005 11:55 pm

hoi zoals ik zelf de service van inca heb ervaren kan ik niet anders zeggen dat hij gewoon goed is .Ik had een probleempje met mijn nikon d2h ik ging naar de winkel en daar zeiden ze dat het wel 4 weken ging duren ik vroeg het nummer van inca en vroeg of ik langs kon komen voor reparatie. ze moesten alleen kijken of het onderdeel op vooraad was en dan kon ik komen en werd hij gelijk gemaakt .volgende dag kwam ik daar ik nam plaats in de wachtkamer en na 20min was hij gemaakt gewoon toppie ,ook heb ik van andere gelezen die langs inca gegaan zijn gewoon goed zijn geholpen .probeer maar eens een belletje te geven en leg je probleem even uit en wie weet word hij gelijk gemaakt indien mogeljk natuurlijk. :lol:

veel succes ermee

met vriendeljke groet.
m.dek
M.dek



Onderwerp:

Berichtdoor ehindriks » zo sep 18 2005 8:46 pm

Bedankt voor het antwoord. Wat mij echter intrigeert is of er nog meer mensen die bovenstaand probleem hebben (gehad).
Na de reset heb ik het alweer een aantal keren gehad.
ehindriks



Onderwerp:

Berichtdoor Hans Braakhuis » ma sep 19 2005 8:26 am

misschien zijn er te weinig D70s gebruikers in deze nieuwsgroep, en misschien komt de storing relatief weinig voor.

Nikon heeft meer verschillende spiegelreflexcamera's uitgebracht, dan dat er leden zijn in deze nieuwsgroep. Statistisch gezien ben je dus de enige gebruiker van de D70s. (grapje)

Zet je vraag eens in een fotoblog of nieuwsgroep zoals NL.foto
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

storing d70s

Berichtdoor zevenhuizen » ma sep 19 2005 5:10 pm

Hallo nikkon vrienden collega's en freaks

Ik heb dat zelfde probleen idd ook een keer gehad en heb hem toen ook helemaal gereset.Daarna heb ik er nooit meer problemen mee gehad en met nooit bedoel ik een maandje of 3
Groeten jeroen.
zevenhuizen




Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten