tas voor D70s

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.

Onderwerp:

tas voor D70s

Berichtdoor John Sentani » ma jan 29 2007 8:11 pm

Hallo,

even een domme en simpele vraag, in deze rubriek want is er is geen aparte rubriek voor tassen etc.

Ik heb een D70s met een 18-200 VR Nikon lens en heb mijn oog laten vallen op deze tas CF-D70:
Afbeelding

Vroeger bij mijn Minolta SLR (ja, ik heb het licht gezien :-)) had ik een mooi zittende leren tas die er strak omheen zat, ideaal en met twee drukknoppen zat die los/vast maar altijd van onderen aan de camera verbonden.
Twee vragen:

- past de D70s met 18-200 in deze tas?
- Als ik de tas los doe, heb ik dan een losse tas of wordt deze tas ook bevestigd aan de camera (ik denk het niet aan het plaatje te zien...). Of zijn er betere tassen?

Thx.
John
John Sentani



Onderwerp:

Berichtdoor Brenzef » ma jan 29 2007 8:38 pm

Waarom niet een lowepro TLZ-1 of een TLZ-2?
Daar past jou setje prima in.
Gebruikersavatar
Brenzef

Forumlid
Berichten: 1801


Locatie: ISS Spacestation
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Ralph » ma jan 29 2007 8:39 pm

Ik zou lekker voor een LowePro Swingshot gaan.
Idiaal..... ik heb 'm ook!
Ralph



Onderwerp:

Berichtdoor differhans » ma jan 29 2007 10:49 pm

Ik ben al jaaaren zeer tevreden over de Gopix 60 van Delsea. Als ik uitsluitend de camera met een willekeurige lens meeneem, gebruik ik altijd deze. De canon 300 D :oops: heeft erin overleefd en mijn D70s voelt er zich ook in thuis. Ook in combinatie met de 18-200. Ik vind hem (haar) zeer gebruiksvriendelijk.

Succes met kiezen.
Groet Hans 5 [er zijn inmiddels al zoveel Hans(z)en]
differhans



Onderwerp:

paraattas

Berichtdoor coenb » vr feb 09 2007 10:37 pm

ik heb die tas bij KameraExpres gekocht, als 'paraattas'.

De D70S met de 18-200 VR past er _net niet in, dat wil zeggen: de tas kan niet goed meer dicht. En de sluiting werkt met klittebandjes.

Ik hoop dat ik nog op tijd ben met dit antwoord ;-)
coenb




Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten