Deze opmerking is een draadje op zichzelf waard misschien.

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.

Onderwerp:

Re: Deze opmerking is een draadje op zichzelf waard misschien.

Berichtdoor MarcoEos70D » ma mei 09 2022 9:08 am

Vincent schreef:
MarcoEos70D schreef:Ik zie hier niet in terug wat jij benoemt (het afgeschreven worden). Is dat een eerder opgedane "frustratie" die nu slechts door Ben getriggerd werd?

Nee het was geen frustratie, en misschien was het in het betreffende topic minder overtuigend dan in andere topics. Ik zie het vaker langskomen, in meer en mindere mate, dat ik nu op het punt kwam dat ik gewoon nieuwsgierig was naar de argumentatie. Het feit dat Ben het draadje initieert, en wij op elkaar reageren betekent niet dat het Vincent vs Ben is... naarmate er meer mensen in een discussie aanhaken dan komen er meer meningen en zienswijzes.

Ik zie dit draadje ook niet als een battle hoor, en ik vind de vraag legitiem. Het was puur je (stevige) woordkeuze die ervoor zorgde dat ik mezelf afvroeg waardoor je nu precies getriggerd werd.
Vincent schreef:Ik ben ook vooral benieuwd, omdat ik niet zeg dat ik perse gelijk heb, ik laat me altijd graag overtuigen met goede argumenten. Ik zie zulke topics en het forum in het algemeen ook echt als een plek voor mogelijke leerpunten en het uitdagen van mijn eigen meningen en inzichten. Daar sta ik voor open, maar zonder de discussie te voeren leer je sowieso niets...

Eens! Dat is de basis van een forum, en wat mij betreft dé grote meerwaarde boven Facebook en dergelijke.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2321


Ervaringsniveau: ****


Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten