nikon d7100 koppelen met android (motorola G9 telefoon)

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.

Onderwerp:

nikon d7100 koppelen met android (motorola G9 telefoon)

Berichtdoor TonWestbroek » zo jan 07 2024 3:43 pm

Hallo ,
ik heb verschillende nikons.(F1/D200/D40 en D7100)
Ik wil mijn nikon d7100 koppelen aan de telefoon omdat : de lenzen oa sigma 10/20 en Nikon zoom 70/300 en sigma 50/100 veel betere foto's geven dan de camera lens.
Ik heb daarvoor een mini usb (past op Nikon rechtsboven ) kabel naar een usb full size. Die sluit ik aan op een female usb die dan met usb-c naar de telefoon gaat.
Beeld ?

als alternatief heb ik een Toshiba flashair 32gb kaart van Toshiba in de d7100 gestopt. Deze kaart zie ik wel op de telefoon en de gemaakte foto's ook.(wel heel klein!)

Ik zou graag mijn telefoon willen gebruiken met een small rig telefoon houder op de hotshoe (die rig heb ik al ) met beeld van de te maken opname / live liefst of meteen terugkijken omdat het schermpje acherop wel wat klein is.
Tevens is het handig om de foto's meteen op polarsteps te zetten. Ok kaartje uit nikon halen en dan in telefoon zetten kan ook , maar wel een gepruts.
Heeft iemand tips ?
TonWestbroek

Forumlid
Berichten: 2


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: nikon d7100 koppelen met android (motorola G9 telefoon)

Berichtdoor TonWestbroek » zo jan 07 2024 3:55 pm

heb wel nu dDslr gekocht en geinstalleerd op android en ik heb wel beeld nu tenminste
TonWestbroek

Forumlid
Berichten: 2


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten