Loslaten rubber bekleding D200

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850

Onderwerp:

Berichtdoor erikbolding » ma aug 06 2007 7:18 pm

hans1956 schreef:
erikbolding schreef:Bedankt Hans! zo'n link had ik al een op zitten zoeken.... blijkbaar niet goed genoeg!! THANX
lekker duur rubber trouwens ;-)


Ja vind ik ook!! Je moet eens kijken wat een batterij kost voor bijvoorbeeld de D200, €79!!!!!! Bij Konijnenberg betaal je €59,50!!

Gr. Hans
ik heb pas bij konijneberg een nieuwe accu voor de D2x gekocht.... samen met kamera-express strijden die ongeveer om de goedkoopste prijzen :-) maar even een extra opmeringen voor anderen ook. koop alsjeblieft niet zo'n goedkope imitieaccu.. die had ik dusook... sucks en gaat nog sneller stuk ook :-( nu zie ik al mensne denken "wel een dure camra kopen, maar beparen op de accu"... JA IK WEET HET! het was dom ;-) de D200 is een heel mooi stuk gereedschap (ik heb als reserve een D100) maar het haalt het niet bij het lekker werken van een D2x het was een rib uit mijn lijf maar echt nooit een seconde spijt gehad!!
Op enig moment doet een kamera wat je wilt en ik zit dus ook echt niet te springen om een opvolger in bijvoorbeeld een D3x. Als het niet zo veel snelheidswinst opgeleverd had t.o.v. filmpjes ontwikkelen e.d. had ik nog gewoon analoog gedaan :-) alhoewel...... digitaal is toch wel handig hoor!

Groeten,

Erik
erikbolding



Onderwerp:

Berichtdoor Ralph » zo aug 19 2007 10:45 pm

Hoorde laatst van iemand dat ie het rubber had gelijmd met Simson fietsbandenplaklijm. Is speciaal voor rubber verbindingen en hij was erg tevreden. Je schijnt het ook weer los te kunnen trekken als het nodig is.
Ik heb er zelf geen ervaring mee ik heb slechts een D70s :D
Ralph




Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten