D3 voor 1150.-

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6

Onderwerp:

Berichtdoor rik6230 » vr dec 21 2007 10:24 pm

Coen,

Ik zou niet met gestolen spullen mijn hobby willen bedrijven. De vraag die jij stelt is dan al helemaal niet meer relevant. Ik zag laatst een oproep van 2 hobby fotografen. Ze waren op een feest om in opdracht foto's maken. Tijdens een korte pauze zijn hun twee D200 ontvreemd.
Als de hierboven genoemde advertentie lees denk ik aan dat verhaal.
rik6230



Onderwerp:

Berichtdoor roel » vr dec 21 2007 10:28 pm

Coen van Aken.nl schreef:
Marten schreef:
Coen van Aken.nl schreef:Wie zegt dat ik weet dat de D3 4500 euro kost, meneer Agent??

:D lol


Mijnheer de rechter gaat er niet van uit of u dat WEET, maar of redelijkerwijs aangenomen mag worden dat u dat had KUNNEN weten.
En dan trek je meestal aan het kortste eind.
`

Oke, mijn opmerking was een schets, maar laten we even aannemen dat je inderdaad voor de rechter staat.

Je hebt 1150 euro voor enkel de body van de D3 betaald.

Zou je je dan niet kunnen verweren met het feit dat je om je oren gegooid word met aanbiedingen van D40's/D80's voor respectievelijk iets van laten we zeggen 400 euro en 650 euro, voor body inclusief lens.

Stel dat ik een of andere n00b speel die niets van fotografie afweet, zou het zo'n grote gedachten sprong zijn om te denken; "nou, 400 euro voor D40+lens, 650 euro voor D80+lens. 1150 euro voor enkel D3 body klinkt wel ongeveer goed."?
Je kan dit uiteraard enkel naar voren brengen als je iemand speelt die echt niks weet van fotografie. :D (moet je uiteraard niet een site hebben met vanalles en nog wat erop hahaha).


Het voornaamste in dit soort gevallen is het hebben van goed fatsoen. De manier waarop je nu schrijft, vind ik al ongepast. Zeker zo in het openbaar.
Gebruikersavatar
roel

Forumlid
Berichten: 1611


Locatie: Arnhem
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Coen van Aken.nl » vr dec 21 2007 11:08 pm

Nou nou nou. We hoeven niet meteen dramatisch te gaan doen.

Het is maar hypothetisch.

Je denkt toch niet dat ik mn handen ga branden aan dergelijke praktijken? :D
Coen van Aken.nl




Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten