Firmware D2X

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6

Onderwerp:

Firmware D2X

Berichtdoor sportpics » zo okt 08 2006 1:55 pm

hoi hoi,

ik heb gisteren maar eens de nieuwe Firmware van de D2X er opgeknalt,en moet zeggen,het werkt super.
Veel functie wat de D2Xs heeft hebben ze nu in de nieuwe firmware geschreven,en het werkt :)

dat scheelt me z'n 500 euro,alleen de lcd schermpje,en de accu maar dat boeit me niet.

zeker een aanrader!!!

groetjessssss
sportpics



Onderwerp:

Berichtdoor foto-ed » zo okt 08 2006 2:09 pm

Ik denk als je eenmaal gefotografeerd hebt met een groter scherm, dat je niet meer anders wilt. Veel fijner om de foto's op terug te bekijken.... Maar ik ben het met je eens; om daar nou een nieuwe camera voor aan te schaffen... :shock: is tocht iets te veel voor dat bedrag.
Gebruikersavatar
foto-ed

Forumlid
Berichten: 829


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: *

Onderwerp:

Berichtdoor Karel Giesen » zo okt 08 2006 10:53 pm

De nieuwe accu past ook in de D2X (en werkt ook!). De monitor is niet groter, maar wel veel beter. Vind ik zelf wel een grote verbetering van de D2Xs ten opzichte van de D2X. Wat ik ook wel mis is het masker bij de high-speed cropfactor (6 Mp). Ik gebruik regelmatig deze functie en vaak vergeet ik hem terug te zetten naar 12 Mp, omdat je alleen maar even bij het scherpstellen het kader ziet oplichten. Maar ook ik vind het met de firmware upgrade absoluut niet de moeite waard om mijn D2X in te ruilen voor een D2Xs.

groet,

Karel
Gebruikersavatar
Karel Giesen

Forumlid
Berichten: 422


Locatie: Arnhem
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten