D1X high performance verion

Discussies over fotografie met de D1, D2, D3, D4, D5 en D6

Onderwerp:

D1X high performance verion

Berichtdoor marcel » di dec 06 2005 11:59 am

Hallo Nikon vrienden en vriendinnen

Ik heb via marktplaats een D1X weten te bemachtigen en wel een high- performance versie.De camera is in sublieme staat met een klein mankementje.De bekleding aan de handvatzijde laat een beetje los.
Daar de camera een USA type is is mijn vraag of ze bij Inca daar probleem van maken als ik dat euvel door hun wil laten verhelpen.

Gr. Marcel :?:
marcel



Onderwerp:

Berichtdoor Amadeus Gould » di dec 06 2005 2:22 pm

Dag Marcel,

Ik zou gewoon INCA even bellen of er even langsgaan, vertellen dat je een probleempje hebt met de bekleding en dat je eigenlijk wil weten of ze nog een stukje dubbelzijdig plakband hebben om de bekleding mee vast te zetten. Of je vraagt om advies hoe je dit het beste kunt doen.

Let's face it: de D1x wordt niet meer nieuw verkocht, en degene die hem aan jou verkocht heeft heeft vast een nieuwe Nikon gekocht. We praten dus niet over parallel import en zovaak zie je niet een tweedehands D1x in een winkel.
En Nikonfotografen over de hele wereld komen ook wel eens naar Nederland en ze zullen ook wel eens een probleempje hebben met een camera.

Maar goed ik weet natuurlijk niet of het je iets gaat kosten. Het lijkt mij een klein klusje.

AG
Amadeus Gould



Onderwerp:

Re: D1X high performance verion

Berichtdoor Hans Braakhuis » wo dec 07 2005 1:41 pm

marcel schreef:Hallo Nikon vrienden en vriendinnen
Ik heb via marktplaats een D1X weten te bemachtigen en wel een high- performance versie.De camera is in sublieme staat met een klein mankementje.De bekleding aan de handvatzijde laat een beetje los.
Daar de camera een USA type is is mijn vraag of ze bij Inca daar probleem van maken als ik dat euvel door hun wil laten verhelpen.
Gr. Marcel :?:


Ik zou graag weten wat het verschil is tussen een gewone D1X en jouw "high performance" versie? Kun je me eventueel een foto er van mailen:
hans.braakhuis at planet.nl ( at = @)

Inca zal geen garantie geven, maar ze kunnen heel goed bekleding plakken of er een nieuwe bekleding opzetten.
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: D1X high performance verion

Berichtdoor vanson » wo dec 07 2005 2:55 pm

Hans Braakhuis schreef:Ik zou graag weten wat het verschil is tussen een gewone D1X en jouw "high performance" versie? Kun je me eventueel een foto er van mailen:


Waarschijnlijk is het een D1X met een buffer-upgrade.
vanson



Onderwerp:

Berichtdoor marcel » do dec 08 2005 1:32 am

Inderdaad Vanson

Het is een usa versie met Buffer-upgrade.

Zoals op de extra sticker van de doos staat:
Expanded Buffer for continuous mode up to 21 shots JPEG/TIFF
and 14 NEF plus 10 Mega Pixel file performance using special CD
that includes Nikon Capture software and instruction manual and
Install guide files.

Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid geeft Hans.

Gr. Marcel
marcel




Terug naar “D1, D2, D3, D4, D5 & D6”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten