Vraag / probleem coolpix L1

Discussies over fotografie met de Coolpix camera's

Onderwerp:

Vraag / probleem coolpix L1

Berichtdoor wim D40 » ma dec 29 2008 10:16 pm

Mijn vader heeft ook een nikon een coolpix L1 die hij een maand of negen geleden heeft gekocht (tweede hands) het toestel fotografeert goed hij kan er zijn foto’s afhalen en opslaan op zijn pc

Maar nou heeft hij hem een paar weken terug laten vallen daarbij is van het klepje waaronder de batterijen / geheugenkaart zitten een heel klein stukje afgebroken waardoor deze niet goed meer sluit. Hij kan het klepje vast plakken me plakband maar dit is niet ideaal

Nou heb ik op www.nikonservice.nl/ een nieuw klepje gevonden maar voor dat ik deze bestel wil ik eigelijk wel weten hoe ik deze er op zal moeten zetten. Is er iemand die mij een eindje op weg wil helpen?

Bij voorbaat dank,

wim D40 of wim
Nikon D40 2X D7000
veel glas
flitser SB900
rugzak
wim D40

Forumlid
Berichten: 28


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Vraag / probleem coolpix L1

Berichtdoor Mike-Nikon » ma dec 29 2008 10:20 pm

Waarschijnlijk word het klepje verzonden met een uitleg hoe je hem moet plaatsen.

Of neem contact op met Nikon en vraag het even.
Kun je nu al geen schroef op pennetje zien waarmee hij vast zit ?
Canon EOS-1D X Mark II met Canon EF 14-24mm f/2,8L USM.
Maar dan van Nikon......
Gebruikersavatar
Mike-Nikon

Forumlid
Berichten: 1913


Locatie: Rosevalley
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vraag / probleem coolpix L1

Berichtdoor wim D40 » ma dec 29 2008 10:57 pm

Ik heb een mail naar nikon verstuurd met deze vraag na dat ik deze op het forum had gezet verwacht morgen of overmorgen antwoord

Helaas Mike-nikon een schroefje of pennetje kan ik niet vinden de enige manier is losschroeven (vier schroeven aan de onderkant twee aan iedere zijkant) misschien is er een makelijkere manier waar ik langs kijk

Bedankt wim D40
Nikon D40 2X D7000
veel glas
flitser SB900
rugzak
wim D40

Forumlid
Berichten: 28


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Vraag / probleem coolpix L1

Berichtdoor wim D40 » ma jan 05 2009 9:37 pm

Hoi mensen

Ik heb ondertussen contact met nikon gehad en waar ik al bang voor was heel het toestel moet uit elkaar. Mijn vader zal het toestel dicht moeten blijven plakken met een stukje plakband. Het risico is te groot dat we het toestel niet meer in elkaar krijgen. Opsturen heeft ook geen zin (verzendkosten + reparatiekosten + onderdeel) daar is hij net iets minder aan kwijt als een nieuwe

Bedankt

Wim

Moderator dit onderwerp mag van mij op slot
Nikon D40 2X D7000
veel glas
flitser SB900
rugzak
wim D40

Forumlid
Berichten: 28


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Coolpix”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten