Opvolger nikon aw100?

Discussies over fotografie met de Coolpix camera's

Onderwerp:

Opvolger nikon aw100?

Berichtdoor barttjee » do mar 22 2012 1:52 pm

Dag iedereen,

Ik was net langs de fotozaak om de aw100 aan te schaffen. Naast mijn d90 vind ik het handig om ook een compactcamera erbij te hebben. En dit vind ik wel een "leuk apparaatje" :) . Nu was ik daar net, en werd mij verteld dat er over 2 weken een opvolger is? Hij raadde mij aan om over 2 weken terug te komen. Ik kan hier nergens iets over vinden op het internet. Weet iemand hier toevallig meer over? Of is dit een verkooptruc omdat hij hem niet op voorraad heeft. Hij zei er namelijk bij dat die ook niet meer ingekocht kunnen worden :lol:

Groetjes en bedankt voor de reacties,

bart
barttjee



Onderwerp:

Re: Opvolger nikon aw100?

Berichtdoor gijs sandberg » do mar 22 2012 2:22 pm

Bart,

Welkom op dit forum.

Ik denk dat er sprake is van een verwarring o.i.d..
De AW-100 staat gewoon in de folder met coolpixen van januari 2012.
Wellicht bedoelkt de handelaar de S30, die ook weerbestendig heet te zijn.

Normaaal is dat er tweemaal per jaar een nieuwe lichting komt, de 1e van 2012 is in januari aangekondigd.

Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6818


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Opvolger nikon aw100?

Berichtdoor wblink » do mar 22 2012 4:52 pm

barttjee schreef:Dag iedereen,

Ik was net langs de fotozaak om de aw100 aan te schaffen. Naast mijn d90 vind ik het handig om ook een compactcamera erbij te hebben. En dit vind ik wel een "leuk apparaatje" :) . Nu was ik daar net, en werd mij verteld dat er over 2 weken een opvolger is? Hij raadde mij aan om over 2 weken terug te komen. Ik kan hier nergens iets over vinden op het internet. Weet iemand hier toevallig meer over? Of is dit een verkooptruc omdat hij hem niet op voorraad heeft. Hij zei er namelijk bij dat die ook niet meer ingekocht kunnen worden :lol:

Groetjes en bedankt voor de reacties,

bart


Zou zomaar kunnen, ik heb er niets over gelzen, gehoord.

Die AWx00 is inderdaad een leuk ding. Boven water, onder water, half, ziet er gelikt uit.
Willem.
wblink

Forumlid
Berichten: 1325


Locatie: Gendt


Terug naar “Coolpix”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten