Service Nikon service punt

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Berichtdoor Brenzef » ma jan 15 2007 10:30 pm

paparazzi schreef:
wil schreef:waarom moet een negatieve ervaring over Nikon service zo uitgesproken op forum komen. De positieve ervaringen blijven gelukkig in de overhand. :lol:
Kunnen we het nu weer over fotografie hebben en topic sluiten. :wink:

werk je daar ofzo? :P

het was geheel ontopic mijn klacht over de veel te wensen overlatende service, hopelijk hebben ze hun zaakjes inmiddels meer op orde en voldoende mankracht om alle reparaties binnen een acceptabeler termijn aan te kunnen

Ik vind dat je alleen recht van spreken hebt als je exact weet waar de vertraging optreedt. Dat Cameranu.nl je kamera van een maand niet omruilt is geheel normaal. Als ze dat doen hebben ze na een half jaar een ander pand nodig omdat ze allemaal gebruikte onverkoopbare kamera's hebben liggen.

Als de kamera gerepareerd moet worden gaatie van Cameranu.nl naar de reparatiedienst (jij neemt aan Nikonservice).
Wellicht spaart Cnu.nl kamera's op en sturen ze die op per bulk.
Of heeft Nikonservice het wel druk en liggen er 5000 kamera ter reparatie, ik weet het niet.

Vragen help in dit geval goed.
Bellen naar Cameranu.nl en/of Nikon service.

En voor het geval dat je het nog niet wist :wink: :wink: dingen gaan stuk. Vervelend dat het nou net jou kamera is.


P.S.
Ik heb onlangs 1,5 maand in het ziekenhuis gelegen omdat er bij mij iets stuk ging, bij wie mag ik klagen?
:cry: :shock: :D :)
Gebruikersavatar
Brenzef

Forumlid
Berichten: 1801


Locatie: ISS Spacestation
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor paparazzi » ma jan 15 2007 11:08 pm

Brenzef schreef:Vragen help in dit geval goed.
Bellen naar Cameranu.nl en/of Nikon service.

Ik heb me sufgebeld naar beiden (de camera was dus al wel snel bij nikonservice binnen want ik kreeg wel 't ordernummer) en ze hielden me beiden aan 't lijntje. Had aangegeven hoe dringend het voor mij was, met een reis die er aan zat te komen, maar ondanks dat toch 8 weken moeten wachten en nog maar net een dag voor de reis terug gehad. Gelukkig werkte hij toen wel, je hoort ook niet zelden dat een camera van reparatie terugkomt en nog steeds klachten geeft.

En voor het geval dat je het nog niet wist :wink: :wink: dingen gaan stuk. Vervelend dat het nou net jou kamera is.

Was ook helemaal niet kwaad dat mijn camera een technische storing bleek te hebben. Dat kan gebeuren. Maar dan moeten ze wel service willen leveren of in elk geval zorgen dat ze een bedrijf daarop zetten die het aankan.

P.S.
Ik heb onlangs 1,5 maand in het ziekenhuis gelegen omdat er bij mij iets stuk ging, bij wie mag ik klagen?[/color] :cry: :shock: :D :)

da's inderdaad nog vervelender
paparazzi



Onderwerp:

Berichtdoor Brenzef » di jan 16 2007 9:59 am

Het blijft zwaar kloto als je kamera stuk gaat.
Zeker als je met gepakte tassen staat.

Ik heb de laatste maanden een stevige les gehad.
Het zijn "slechts" spullen en je haalt zo even een nieuwe als het echt moet.

Maakt het niet minder vervelend overigens :wink:
Gelukkig heb je hem op tijd terug ontvangen.
Gebruikersavatar
Brenzef

Forumlid
Berichten: 1801


Locatie: ISS Spacestation
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten