Populairste camera’s

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Populairste camera’s

Berichtdoor SPIKE » wo sep 27 2006 12:35 am

SPIKE



Onderwerp:

Berichtdoor roel » wo sep 27 2006 3:00 pm

Wat moeten we exact zien/lezen? De lijst met camera's?
Gebruikersavatar
roel

Forumlid
Berichten: 1611


Locatie: Arnhem
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor The-Boss » wo sep 27 2006 3:17 pm

De lijst gezien, en wat moeten we daar uit concluderen, dat de meeste mensen met een CANON hun foto's bij flickr neer zetten, waarschijnlijk zullen ze bij Photobucket meer nikons vinden dan denk. :D :D
Laatst gewijzigd door The-Boss op wo sep 27 2006 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Gebruikersavatar
The-Boss

Clublid
Berichten: 1383


Locatie: Hoogvliet
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor SPIKE » wo sep 27 2006 11:02 pm

Zo ook vandaag op Marketingfacts.nl waarin staat dat de Nikon D50 meest gebruikte digitale camera is op de immens populaire fotosite Flickr.

lees bovenstaande regel
POSITIEF BEDOELT.

En durf nu niemand het merk CANON te schrijven?
SPIKE



Onderwerp:

Berichtdoor vanson » do sep 28 2006 10:52 am

SPIKE schreef:
En durf nu niemand het merk CANON te schrijven?


Jawel, maar het staat minder mooi dan Nikon.
Het is een esthetische keuze.

:)
vanson



Onderwerp:

Berichtdoor FotoTuur » zo okt 08 2006 2:42 pm

ja Spike, dat begrijp je toch wel?!

NIKON
Nikon D750, Nikkor 24-70mm f2.8G ED, Nikkor 70-200mm f2.8G ED VRII, Nikkor 20mm f2.8, Nikkor 50mm f1.8G, Nikkor 35-70mm f2.8, "C-merk" Powershot S120, iPhone 11Pro met App "Camera+ 2"
FotoTuur

Forumlid
Berichten: 98


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor SPIKE » zo okt 08 2006 2:50 pm

FotoTuur schreef:ja Spike, dat begrijp je toch wel?!

NIKON



uhhhhh...nee, mis ik iets? :oops: :D
SPIKE



Onderwerp:

NIKON-CANON-NIKON-CANON-NIKON-CANON-NIKON-CANON-NIKON-CANON

Berichtdoor George Fennes » zo okt 08 2006 8:59 pm

Waar gaat het eigenlijk over? Heb ik iets gemist dan?

Zal me een rotzorg wezen :P of er Nikon of :evil: Canon :evil: op staat, als het maar mooie plaatjes produceert.

Toevallig :shock: hebben wij NIKON en zijn daar best tevreden mee.

Vandaag nog een 80-400mm VR gekocht voor m'n dochter.

Afgezien van de lichtsterkte, toch wel een fijne lens om mee te werken.
400mm uit de hand, zonder bewegingsonscherpte!!! :oops:

Een ervaring appart.

Binnenkort krijg ik mijn 70-200mm VR binnen (wat duurt wachten toch lang) met daarbij een TC 2.0 II.

Is die TC 2.0 II ook te grbruiken op die 80-400mm VR? Wie weet het?

Maar mooi spul dat Nikon spul! Niets ten nadele van dat andere merk :twisted: :roll: :twisted: , maar NIKON werkt wel prettig! :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor SPIKE » zo okt 08 2006 9:36 pm

Mooi gezegd George, het moet maar eens afgelopen zijn met Nikon vs Canon, :D of zoals sommige schrijven "c" of "c*n*n"

Zoals ik eerder hebt geschreven, bij aankoop had ik zeer goed gevoel bij de D70. Ook heb ik niet de drang om de D70 in te ruilen voor een ander Nikon D***, of een Canon, of een ander merk. En als het gaat gebeuren dan beperk ik me tot deze twee merken, mede omdat het eigenlijk om deze twee merken draait :!:
SPIKE



Onderwerp:

Berichtdoor vanson » ma okt 09 2006 1:37 pm

SPIKE schreef:Mooi gezegd George, het moet maar eens afgelopen zijn met Nikon vs Canon, :D of zoals sommige schrijven "c" of "c*n*n"

Zoals ik eerder hebt geschreven, bij aankoop had ik zeer goed gevoel bij de D70. Ook heb ik niet de drang om de D70 in te ruilen voor een ander Nikon D***, of een Canon, of een ander merk. En als het gaat gebeuren dan beperk ik me tot deze twee merken, mede omdat het eigenlijk om deze twee merken draait :!:


Volgens de 17-jarige verkoper van de foto-afdeling van mijn lokale BCC niet. Hij gaf mij de ultieme reden om een Sony Alpha te gaan kopen:

"De Sony Alpha is vele malen beter dan de Nikon D80, omdat de pixels van Sony veel scherper zijn, kijk maar eens naar een Playstation."

:lol:
vanson



Onderwerp:

17 jarige verkoper

Berichtdoor George Fennes » ma okt 09 2006 1:51 pm

Ja Vanson, dat geeft de doorslag.
Waar is die zaak :shock: , dan ga ik direct zo'n Sonny alpha dinges halen :lol: , want die pixels wil ik ook wel hebben. Of heb ik aan een playstation ook genoeg? 8)

Ik hoor het wel.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor MvBoetzelaer » ma okt 09 2006 2:23 pm

SPIKE schreef:Mooi gezegd George, het moet maar eens afgelopen zijn met Nikon vs Canon, :D of zoals sommige schrijven "c" of "c*n*n"

Zoals ik eerder hebt geschreven, bij aankoop had ik zeer goed gevoel bij de D70. Ook heb ik niet de drang om de D70 in te ruilen voor een ander Nikon D***, of een Canon, of een ander merk. En als het gaat gebeuren dan beperk ik me tot deze twee merken, mede omdat het eigenlijk om deze twee merken draait :!:

In de Spiegelreflex markt heb je daarin redelijk gelijk, als speelt Sony daar nu ook een nootje mee. In de compactklasse is je stelling onjuist. Daar zijn Sony, Canon, Fuji en nog een aantal merken heel sterk. Nikon speelt maar een heel beperkte rol in die markt.

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
MvBoetzelaer

Clublid
Berichten: 1255


Locatie: Hilversum
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Onne-Floris Broekema » ma okt 09 2006 5:40 pm

Ik heb het begin niet gelezen, maar begrijp ik goed dat je met de Sony Playstation nu ook kan fotograferen??? :lol: :lol: :lol:
Onne-Floris Broekema



Onderwerp:

Wonderding

Berichtdoor George Fennes » ma okt 09 2006 6:01 pm

Het schijnt een wonderding :shock: te zijn. Vraag m niet hoe het werkt :oops: maar moet volgens de verkoper :twisted: beter :twisted: zijn dan Nikon.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Wonderding

Berichtdoor SPIKE » ma okt 09 2006 9:57 pm

George Fennes schreef:Het schijnt een wonderding :shock: te zijn. Vraag m niet hoe het werkt :oops: maar moet volgens de verkoper :twisted: beter :twisted: zijn dan Nikon.

Groetjes George :D


Het zou best een wonderding kunnen zijn, MAAR dan gaat de eer naar Minolta. Deze jongens hebben een dijk van een camera op de markt gezet
en wel de 7D al was het voor korte duur. En Vroergāh leverde Minolta ook al knappe camera's, hebben vreemd genoeg nooit mee kunnen doen met Nikon en Canon, strijdperk.

En dan die verkoper,
beter dan de D80 :) :) :) :)
SPIKE




Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten