Beginnend fotograaf .

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Beginnend fotograaf .

Berichtdoor jac49 » ma feb 09 2015 1:52 am

Waarom stelt dit forum zich niet mede ten doel om mentors aan te stellen voor beginnende fotografen?
De hier getoonde foto's in alle rubrieken zijn van een schrikbarende kwaliteit en dat op alle fronten.
Ik ben graag bereid om serieuze beginnende hobby fotografen de helpende hand toe te steken .
Ps voordat er weer van die weinig inhoudelijke reactie's komen , dit alles zonder kosten ,
Ik ben ook maar een hobby fotograaf ,maar wel een met passie voor fotografie !
Groetjes Jac
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
jac49

Forumlid
Berichten: 2389


Locatie: Gemeente Roerdalen. Limburg
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Beginnend fotograaf .

Berichtdoor Ludo » ma feb 09 2015 5:38 am

Daar hebben we de newbiesdag toch voor ?
Of vind je die ene dag per jaar te beperkt ?
Deelname aan de georganiseerde activiteten is
m.i. overigens ook een prima middel om je kennis
te verrijken.... :wink:
Met vriendelijke groet,
Ludo


Fotografeert met Nikon digitaal en -analoog > Flickr
Gebruikersavatar
Ludo

Socialmedia
Berichten: 1212


Locatie: Tilburg
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Beginnend fotograaf .

Berichtdoor oud0001 » ma feb 09 2015 8:05 am

Waarom wel?
Dat kun je ook zelf afspreken met een beginner?
oud0001



Onderwerp:

Re: Beginnend fotograaf .

Berichtdoor Arthur Mol » ma feb 09 2015 8:27 am

Ik vind het een mooi initiatief van je Jac, als ik nieuw in de fotowereld zou zijn, dan zou ik daar graag gebruik van willen maken! Chapeau!
Hoe fijn is het niet om op dezelfde persoon terug te kunnen vallen als je even iets niet weet?
Als mentor is het wel tijdrovend, maar dat heb je er voor over, anders moet je er niet aan beginnen..
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.