Xpozer ervaring

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Xpozer ervaring

Berichtdoor Inky » za apr 25 2015 1:08 pm

Bij het in elkaar zetten van mij poster blijkt het meegeleverde frame te breed te zijn. Bij het in elkaar zetten is door de te hoge spanning van het (achteraf te brede) frame één van de kunststof hoekjes waarin je het frame moet plaatsen losgeraakt... weg opspan-systeem! :evil: Ik heb nergens in de "beschrijving" gelezen dat je eerst moet gaan zagen om je frame zelf op maat te maken??? Het gemak was toch juist één van de voordelen van dit systeem? Er hangt dus nog niets aan de muur om hier te laten zien. Inmiddels een mail gestuurd naar xpozer, ik ben benieuwd wat voor oplossing ze te bieden hebben. Ik mag hopen een nieuwe poster, ik vind ze namelijk prijzig genoeg (zelfs met ncn-korting) Beetje heel jammer van mijn eerste ervaring met dit systeem! Voor duurzaamheid wat mij betreft dus een dikke NUL! :thumbdown:
Hopelijk snel een reactie waarin mijn klacht naar tevredenheid wordt opgelost.
Laatst gewijzigd door Inky op zo apr 26 2015 9:50 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Flickr

Met vriendelijke groet,
Ingrid
Gebruikersavatar
Inky

Forumlid
Berichten: 63


Locatie: Oosterhout (NBr.)
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Xpozer ervaring

Berichtdoor Saskia Janssen » zo apr 26 2015 1:01 am

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar zolang je nog geen reactie van xpozer hebt gekregen is je reactie denk ik wel wat voorbarig Inky. Een fout maken is menselijk, ws hebben ze de verkeerde maat per ongeluk meegeleverd.
Misschien dat je kunt laten weten hoe het opgelost is?
Gebruikersavatar
Saskia Janssen

Forumlid
Berichten: 304


Locatie: Midwoud
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Xpozer ervaring

Berichtdoor Arthur Wolff » zo apr 26 2015 6:22 pm

Ik denk dat je misschien de volgorde verkeerd om hebt gedaan, ik had hetzelfde probleem (eerst de geveerde kant erin geprikt) alleen dit niet doorgedrukt.
Vervolgens de andere kant eerst erin gedaan, toen ging het wel goed.
Gr.
Arthur


Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografie Twitter Instagram 500px
Gebruikersavatar
Arthur Wolff

Forumlid
Berichten: 1624


Locatie: Lansingerland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Xpozer ervaring

Berichtdoor Inky » zo apr 26 2015 8:38 pm

Beste Arthur; Ik heb eerst even "droog" geoefend met het in elkaar zetten, dus het was vrij snel duidelijk hoe en in welke volgorde het systeem in elkaar gestoken moest worden: Eerst met ingedrukte nokjes helemaal door het gat van de ene kant steken, vervolgens de veerkant in het andere gat steken. De nokjes-kant aandrukken tot die vastklikt, een kind kan de was doen. Echter bij het aanbrengen op de poster lukte dat volledig aanduwen niet en raakte één van de poster-hoekjes hierbij los. Nadien de boel nog "gereconstrueerd" en daarbij bleek dat zelf met het maximaal indrukken van de veerbuis deze niet ging passen tussen de zijbuizen. De dwarsbuis was echt te lang, maar toen was het kwaad helaas al geschied.

Beste Saskia. Mijn reactie hier op het forum is niet als voorbarig bedoeld. Ik wilde hier op het forum mijn eerste en gelijk ook helaas negatieve ervaring met dit systeem delen. Ik lees hier op het forum juist heel veel positieve reacties op de Xpozer, er moet dan ook ruimte zijn voor een minder positieve reactie m.i. Fouten kunnen gemaakt worden daar waar mensen werken, dat begrijp ik; een te brede framebuis meeleveren is iets wat zo maar kan gebeuren. Echter dat het poster-hoekje zo relatief gemakkelijk losschiet vind ik wel een serieus probleem. In dat opzicht ben ik tot op heden dus teleurgesteld in het systeem op zich. Over de afdruk zelf hoor je mij niet klagen, die zag er in één woord super uit. Alleen vind het erg jammer dat ie nog niet aan mijn muur hangt te pronken...Ik hoop snel iets van Xpozer te vernemen en ik zal de uitkomst hier dan uiteraard gaan vermelden.
Flickr

Met vriendelijke groet,
Ingrid
Gebruikersavatar
Inky

Forumlid
Berichten: 63


Locatie: Oosterhout (NBr.)
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Xpozer ervaring

Berichtdoor Peter » zo apr 26 2015 9:46 pm

even gesplitst uit een andere discussie
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7766


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Xpozer ervaring

Berichtdoor Inky » ma mei 11 2015 7:30 pm

***UPDATE***

Na mail contact ook telefonisch contact gehad met Xpozer, waar ik door een zeer vriendelijke dame te woord ben gestaan. Ze betreurde het dat het hier fout was gegaan, er zou uiteraard een nieuwe poster met een passend frame gestuurd worden. Ze willen kwaliteit en service waarborgen en vinden het belangrijk om respons van de klanten te krijgen mbt hun product.
In eerste instantie kreeg ik wel het frame geleverd, maar geen poster. Het vervoersbedrijf was nogal ruw omgesprongen met het verzonden pakket (wat ook aan mijn doos met framebuis te zien was, die was namelijk open gescheurd). Opnieuw teleurstelling natuurlijk. Ik heb dan ook meteen weer contact op genomen met Xpozer en er zou nogmaals een poster worden afgedrukt en geleverd. Wederom excuses van Xpozer dat het allemaal niet vlot verliep met de zending van mijn bestelling.
Afgelopen weekend mijn poster ontvangen en natuurlijk meteen in elkaar gezet, wat inderdaad super gemakkelijk gaat met het passende frame. Het is al het geduld waard geweest: er hangt echt een plaatje aan de muur!
Eind goed, al goed!
Flickr

Met vriendelijke groet,
Ingrid
Gebruikersavatar
Inky

Forumlid
Berichten: 63


Locatie: Oosterhout (NBr.)
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Xpozer ervaring

Berichtdoor Johan v. V. » ma mei 11 2015 7:38 pm

Mooi dat het goed gekomen is. Overal kan iets fout gaan. Ik heb zelf alleen maar erg goede ervaringen met Xpozer. Super service.
Er is overigens een gezegde dat zegt: ben je tevreden zeg het anderen, ben je ontevreden zeg het ons! Dat is een goed advies!
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen


Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Gebruikersavatar
Johan v. V.

Clublid
Berichten: 3815


Locatie: Amersfoort
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Xpozer ervaring

Berichtdoor henkk » ma mei 11 2015 9:06 pm

Tot nu toe heb ik qua uitvoering van de vergrotingen alleen maar drie heel goede ervaringen. Ik ben nu in afwachting van weer vijf stuks.

Het aanmelden en verkrijgen van de startkorting als NCN-lid kostte wel wat meer moeite maar dat is uiteindelijk ook allemaal goedgekomen dank zij de inzet van Robin.

Groet, Henk
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Online
Gebruikersavatar
henkk

Clublid
Berichten: 4941


Locatie: Zuidwest Veluwe hoog en droog
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Xpozer ervaring

Berichtdoor henkk » wo mei 13 2015 9:47 pm

Vandaag (woensdag) zijn er vijf 40x60 vergrotingen binnen gekomen (zaterdag besteld). Ze zijn bloedstollend mooi geworden.Een heel goede besteding van de extra 25% korting bij de eerste bestelling als clublid.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Online
Gebruikersavatar
henkk

Clublid
Berichten: 4941


Locatie: Zuidwest Veluwe hoog en droog
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten