Bij het in elkaar zetten van mij poster blijkt het meegeleverde frame te breed te zijn. Bij het in elkaar zetten is door de te hoge spanning van het (achteraf te brede) frame één van de kunststof hoekjes waarin je het frame moet plaatsen losgeraakt... weg opspan-systeem! Ik heb nergens in de "beschrijving" gelezen dat je eerst moet gaan zagen om je frame zelf op maat te maken??? Het gemak was toch juist één van de voordelen van dit systeem? Er hangt dus nog niets aan de muur om hier te laten zien. Inmiddels een mail gestuurd naar xpozer, ik ben benieuwd wat voor oplossing ze te bieden hebben. Ik mag hopen een nieuwe poster, ik vind ze namelijk prijzig genoeg (zelfs met ncn-korting) Beetje heel jammer van mijn eerste ervaring met dit systeem! Voor duurzaamheid wat mij betreft dus een dikke NUL!
Hopelijk snel een reactie waarin mijn klacht naar tevredenheid wordt opgelost.
Xpozer ervaring
Onderwerp:
Xpozer ervaring
Laatst gewijzigd door Inky op zo apr 26 2015 9:50 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Onderwerp:
Xpozer ervaring
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar zolang je nog geen reactie van xpozer hebt gekregen is je reactie denk ik wel wat voorbarig Inky. Een fout maken is menselijk, ws hebben ze de verkeerde maat per ongeluk meegeleverd.
Misschien dat je kunt laten weten hoe het opgelost is?
Misschien dat je kunt laten weten hoe het opgelost is?
- Saskia Janssen
- Berichten: 304
- Locatie: Midwoud
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Onderwerp:
Xpozer ervaring
Ik denk dat je misschien de volgorde verkeerd om hebt gedaan, ik had hetzelfde probleem (eerst de geveerde kant erin geprikt) alleen dit niet doorgedrukt.
Vervolgens de andere kant eerst erin gedaan, toen ging het wel goed.
Vervolgens de andere kant eerst erin gedaan, toen ging het wel goed.
Gr.
Arthur
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografie Twitter Instagram 500px
Arthur
Nikon D7100 met MB-D15 Grip
Nikkor AFS 17-55 f2.8 Sigma 70-200 F2.8 VII
Speedlights SB-400, 600 en 700
Ik ben ook te volgen op: Wolff-fotografie Twitter Instagram 500px
- Arthur Wolff
- Berichten: 1624
- Locatie: Lansingerland
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Onderwerp:
Xpozer ervaring
Beste Arthur; Ik heb eerst even "droog" geoefend met het in elkaar zetten, dus het was vrij snel duidelijk hoe en in welke volgorde het systeem in elkaar gestoken moest worden: Eerst met ingedrukte nokjes helemaal door het gat van de ene kant steken, vervolgens de veerkant in het andere gat steken. De nokjes-kant aandrukken tot die vastklikt, een kind kan de was doen. Echter bij het aanbrengen op de poster lukte dat volledig aanduwen niet en raakte één van de poster-hoekjes hierbij los. Nadien de boel nog "gereconstrueerd" en daarbij bleek dat zelf met het maximaal indrukken van de veerbuis deze niet ging passen tussen de zijbuizen. De dwarsbuis was echt te lang, maar toen was het kwaad helaas al geschied.
Beste Saskia. Mijn reactie hier op het forum is niet als voorbarig bedoeld. Ik wilde hier op het forum mijn eerste en gelijk ook helaas negatieve ervaring met dit systeem delen. Ik lees hier op het forum juist heel veel positieve reacties op de Xpozer, er moet dan ook ruimte zijn voor een minder positieve reactie m.i. Fouten kunnen gemaakt worden daar waar mensen werken, dat begrijp ik; een te brede framebuis meeleveren is iets wat zo maar kan gebeuren. Echter dat het poster-hoekje zo relatief gemakkelijk losschiet vind ik wel een serieus probleem. In dat opzicht ben ik tot op heden dus teleurgesteld in het systeem op zich. Over de afdruk zelf hoor je mij niet klagen, die zag er in één woord super uit. Alleen vind het erg jammer dat ie nog niet aan mijn muur hangt te pronken...Ik hoop snel iets van Xpozer te vernemen en ik zal de uitkomst hier dan uiteraard gaan vermelden.
Beste Saskia. Mijn reactie hier op het forum is niet als voorbarig bedoeld. Ik wilde hier op het forum mijn eerste en gelijk ook helaas negatieve ervaring met dit systeem delen. Ik lees hier op het forum juist heel veel positieve reacties op de Xpozer, er moet dan ook ruimte zijn voor een minder positieve reactie m.i. Fouten kunnen gemaakt worden daar waar mensen werken, dat begrijp ik; een te brede framebuis meeleveren is iets wat zo maar kan gebeuren. Echter dat het poster-hoekje zo relatief gemakkelijk losschiet vind ik wel een serieus probleem. In dat opzicht ben ik tot op heden dus teleurgesteld in het systeem op zich. Over de afdruk zelf hoor je mij niet klagen, die zag er in één woord super uit. Alleen vind het erg jammer dat ie nog niet aan mijn muur hangt te pronken...Ik hoop snel iets van Xpozer te vernemen en ik zal de uitkomst hier dan uiteraard gaan vermelden.
Onderwerp:
Re: Xpozer ervaring
***UPDATE***
Na mail contact ook telefonisch contact gehad met Xpozer, waar ik door een zeer vriendelijke dame te woord ben gestaan. Ze betreurde het dat het hier fout was gegaan, er zou uiteraard een nieuwe poster met een passend frame gestuurd worden. Ze willen kwaliteit en service waarborgen en vinden het belangrijk om respons van de klanten te krijgen mbt hun product.
In eerste instantie kreeg ik wel het frame geleverd, maar geen poster. Het vervoersbedrijf was nogal ruw omgesprongen met het verzonden pakket (wat ook aan mijn doos met framebuis te zien was, die was namelijk open gescheurd). Opnieuw teleurstelling natuurlijk. Ik heb dan ook meteen weer contact op genomen met Xpozer en er zou nogmaals een poster worden afgedrukt en geleverd. Wederom excuses van Xpozer dat het allemaal niet vlot verliep met de zending van mijn bestelling.
Afgelopen weekend mijn poster ontvangen en natuurlijk meteen in elkaar gezet, wat inderdaad super gemakkelijk gaat met het passende frame. Het is al het geduld waard geweest: er hangt echt een plaatje aan de muur!
Eind goed, al goed!
Na mail contact ook telefonisch contact gehad met Xpozer, waar ik door een zeer vriendelijke dame te woord ben gestaan. Ze betreurde het dat het hier fout was gegaan, er zou uiteraard een nieuwe poster met een passend frame gestuurd worden. Ze willen kwaliteit en service waarborgen en vinden het belangrijk om respons van de klanten te krijgen mbt hun product.
In eerste instantie kreeg ik wel het frame geleverd, maar geen poster. Het vervoersbedrijf was nogal ruw omgesprongen met het verzonden pakket (wat ook aan mijn doos met framebuis te zien was, die was namelijk open gescheurd). Opnieuw teleurstelling natuurlijk. Ik heb dan ook meteen weer contact op genomen met Xpozer en er zou nogmaals een poster worden afgedrukt en geleverd. Wederom excuses van Xpozer dat het allemaal niet vlot verliep met de zending van mijn bestelling.
Afgelopen weekend mijn poster ontvangen en natuurlijk meteen in elkaar gezet, wat inderdaad super gemakkelijk gaat met het passende frame. Het is al het geduld waard geweest: er hangt echt een plaatje aan de muur!
Eind goed, al goed!
Onderwerp:
Re: Xpozer ervaring
Mooi dat het goed gekomen is. Overal kan iets fout gaan. Ik heb zelf alleen maar erg goede ervaringen met Xpozer. Super service.
Er is overigens een gezegde dat zegt: ben je tevreden zeg het anderen, ben je ontevreden zeg het ons! Dat is een goed advies!
Er is overigens een gezegde dat zegt: ben je tevreden zeg het anderen, ben je ontevreden zeg het ons! Dat is een goed advies!
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- Johan v. V.
- Berichten: 3815
- Locatie: Amersfoort
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Onderwerp:
Re: Xpozer ervaring
Tot nu toe heb ik qua uitvoering van de vergrotingen alleen maar drie heel goede ervaringen. Ik ben nu in afwachting van weer vijf stuks.
Het aanmelden en verkrijgen van de startkorting als NCN-lid kostte wel wat meer moeite maar dat is uiteindelijk ook allemaal goedgekomen dank zij de inzet van Robin.
Groet, Henk
Het aanmelden en verkrijgen van de startkorting als NCN-lid kostte wel wat meer moeite maar dat is uiteindelijk ook allemaal goedgekomen dank zij de inzet van Robin.
Groet, Henk
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Onderwerp:
Re: Xpozer ervaring
Vandaag (woensdag) zijn er vijf 40x60 vergrotingen binnen gekomen (zaterdag besteld). Ze zijn bloedstollend mooi geworden.Een heel goede besteding van de extra 25% korting bij de eerste bestelling als clublid.
tja, F of Z? wat meenemen? Of de 1?
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Terug naar “Overige discussies”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten