XPozer foutmelding bij panorama's

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

XPozer foutmelding bij panorama's

Berichtdoor dboomsma » za mar 12 2016 3:25 pm

Hallo allen,

Voor het afdrukken van een panorama wil ik XPozer proberen. Bij het uploaden verschijnt steeds de mededeling "Sorry! But the uploaded image size does not conform our indication of size.". Vanuit Lightroom exporteer ik keurig de foto's in de gewenste verhouding. Heb nu verschillende panoramabeelden geprobeerd, maar het lukt niet. Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing? Standaard formaat foto's uploaden gaat prima, maar ik wil graag een panorama.

Update 1: ik ben nu panorama's met een lagere resolutie aan het testen. Tot nu toe lukt het wel met een bestand van maximaal 9500 pixels breed, maar voor een 4:1 (160x40cm) panorama heb je bij 300 DPI ca. 18.500 pixels nodig. Of kent XPozer een maximale resolutie of bestandsgrootte?

Update 2: het lijkt erop dat een panorama maximaal 9999 pixels breed mag zijn. Een bestand van 10.100 pixels pakt hij niet.

Oplossing: uiteindelijk heb ik bij het exporteren de resolutie op 9999 pixels breed gezet en de resolutie verhoogd. We gaan het zien!


groeten,
Doede
Laatst gewijzigd door dboomsma op za mar 12 2016 8:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dboomsma

Forumlid
Berichten: 195


Locatie: Druten
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: XPozer foutmelding bij panorama's

Berichtdoor Debby » za mar 12 2016 6:01 pm

Ik zou gekozen hebben voor de optie; bestand later aan te leveren via WeTransfer. Welke ik eigenlijk zelf standaard gebruik om mijn foto's aan te leveren. :)
Gebruikersavatar
Debby

Regiocoördinator
Berichten: 555


Locatie: Assen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten