Fietstas met Nikon en lens gevonden

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor Maybe » do jun 22 2017 3:07 pm

Ik weet niet of dit hier mag geplaatst worden, maar ik zou de eigenaar van de reflexcamera willen terugvinden via deze weg.
Mijn vriend vond maandag namiddag (19 juni) een fietstas met Nikon en lens op de Ravel tussen Lommersweiler en Steinbruck ( Ardennen Belgie) :!:
Is er iemand die iets gehoord heeft over een persoon die zijn fietstas met Nikon verloren is, of is die persoon lid van deze site?
Ik hoop wat wij iemand gelukkig kunnen maken en deze persoon zijn eigendom terug kunnen geven.
Wie helpt mee zoeken?
Maybe

Forumlid
Berichten: 3


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor gijs sandberg » do jun 22 2017 3:21 pm

Beste M,
Welkom.
Ik zou een mailtje met het serienummer sturen naar Nikon.be, mogelijk heeft de eigenaar de kamera geregistreerd.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Online
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6818


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor Maybe » do jun 22 2017 3:31 pm

Mijn vriend kent niks van kamera's en woont zelf in Neidingen, hij was aan het joggen toen hij de tas zag liggen. Ikzelf woon in West- Vlaanderen. Spijtig kon ik die niet even controleren op serienr. al joggen is het niet gemakkelijk om een zware fietstas mee te nemen. Een paar meters verder kwam hij iemand tegen die hij oppervlakkig kent en heeft de tas met inhoud mee gegeven. Die man had beloofd om alles binnen te brengen bij de politie. Nu willen wij toch graag helpen zoeken naar de persoon die de tas verloren heeft.
Maybe

Forumlid
Berichten: 3


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor RobbyRoos » do jun 22 2017 4:34 pm

Dikke kans dat de eigenaar kan fluiten naar z'n spullen.
Maar zou mooi zijn als de man die de spullen in ontvangst nam ook daadwerkelijk de moeite neem om de spullen bij de rechtmatige eigenaar terug te krijgen.

Groeten, Robby Roos
RobbyRoos

Forumlid
Berichten: 225


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor Vincent » do jun 22 2017 4:59 pm

Misschien staat zijn of haar naam in de copyright gegevens in de camera?
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4521


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Fietstas met Nikon en lens gevonden

Berichtdoor Maybe » do jun 22 2017 5:15 pm

Dat was ook mijn eerste gedacht. Maar ik weet het pas sinds vandaag en het is maandag gebeurd. De kamera zou nu nog bij de politie zijn als die mens gedaan heeft wat hij beloofde. En mocht het niet zo zijn...mijn vriend weet hem wonen, dus als degene zich meldt van wie de fietstas en Nikon is, dan krijgt hij ongetwijfeld zijn gerief terug. Ik heb dit bericht ook geplaatst op Belgium Digital. Maar misschien is het een Duits persoon..en mijn Duits is niet echt leesbaar ...
Maybe

Forumlid
Berichten: 3


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten