Politie wist beelden persfotograaf

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor HenkvanZuylen » do dec 08 2022 11:57 am

Hartelijk dank voor het uitleggen van de situatie zodat zelfs ik het ook kan begrijpen.
Het is ook dom van mij om te reageren als je niet, zoals anderen hier, exact weten wat er zich heeft afgespeeld, wat er gewist is en waarom.
Mijn excuses
Het is maar hobby, relax!
Gebruikersavatar
HenkvanZuylen

Forumlid
Berichten: 160


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor Patrick » do dec 08 2022 12:57 pm

<PopcornModus status="on">
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Online
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26814


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor MarcoEos70D » do dec 08 2022 1:18 pm

HenkvanZuylen schreef:Hartelijk dank voor het uitleggen van de situatie zodat zelfs ik het ook kan begrijpen.
Het is ook dom van mij om te reageren als je niet, zoals anderen hier, exact weten wat er zich heeft afgespeeld, wat er gewist is en waarom.
Mijn excuses

Tsja, je kunt een beetje misplaatst sarcastisch gaan doen, maar blijkbaar heb je gewoon geen antwoord op de gestelde vraag. Prima hoor :wave:
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2321


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor HenkvanZuylen » do dec 08 2022 2:56 pm

MarcoEos70D schreef:
Kan jij één goede verklaring geven waarom het niet terecht zou zijn?


Of het wel of niet terecht is weet ik niet, net zo min als iedereen hier die net zo veel van de zaak weet als ik

Tevreden zo mijnheer Marco?
Het is maar hobby, relax!
Gebruikersavatar
HenkvanZuylen

Forumlid
Berichten: 160


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor MarcoEos70D » do dec 08 2022 3:16 pm

OK. Blijkbaar heb je geen plausibele verklaring waarom de al gegeven argumenten waarom beelden niet gewist hoeven te worden op verzoek van de politie, onjuist zouden zijn. Je hoeft namelijk niets van de exacte omstandigheden van de specifieke casus te weten om er toch iets inhoudelijks over te kunnen zeggen.

Alleen jammer dat het voeren van een fatsoenlijke discussie blijkbaar niet lukt.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2321


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Politie wist beelden persfotograaf

Berichtdoor Peter » do dec 08 2022 3:56 pm

ach, het op de man spelen heeft weinig nut. Met gestrekt been erin levert ook nooit een zinvolle discussie op.
Wellicht komen we er nooit achter waarom beelden gewist moesten worden. Aan de andere kant..., elke handhaver krijgt standaard een mobieltje door omstanders in zijn gezicht gedrukt waarbij de beelden dan ook leuk soms worden verspreid op sociale media.

Sommige handhavers voelen zich langzamerhand een filmster. Wellicht iets met 'bekende druppel en emmer' . Tja, en dan kan je wel heel hard roepen van 'persvrijheid' en het mag niet etc .
Helemaal mee eens. Maar het gebeurt soms, ik constateer dat de we nog steeds geen land zijn aangestuurd door een dictator . Allemaal mensen, waar soms fouten worden gemaakt.
Of er fouten zijn gemaakt. dat bepaalt uiteindelijk de rechter, niet de rechter commissaris.

Hoe heet moet de soep worden opgediend ?
Geen idee, ik vind het allemaal niet zo spannend :wink:
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7745


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten