18-200 VR II lens

Discussies over superzoom objectieven zoals de 18-200 mm of 28-300 mm

Onderwerp:

18-200 VR II lens

Berichtdoor pieterdokkum » zo mar 18 2007 11:12 am

Hebben jullie een paar goeie tips voor me hoe ik aan een 18-200 VR II lens kom ?? De plaatselijke fotozaak is er niet in geslaagd om mij na 7 maanden er eentje te leveren, ze hebben diverse malen met Nikon gebeld en kregen te horen dat de lens NIET leverbaar was. En volgens Nikon was het schier onmogelijk om de lens via internet te bestellen, nou volgens mij is het tegendeel waar, heb hem bij diverse aanbieders op - op voorraad - zien staan. Maar de prijsverschillen zijn ook gigantisch ! de ene heeft hem op voorraad voor 899 Euro, de ander heeft hem momenteel ( even ) niet op voorraad maar levert hem voor 699 Euro.
Alvast dank voor de reacties.
pieterdokkum



Onderwerp:

Berichtdoor Leeuwarden » zo mar 18 2007 11:42 am

Bel de Mediamarkt in Groningen eens. Daar was ie voor een hele redelijke prijs.
Ik ben hier incognito...
Leeuwarden

Forumlid
Berichten: 938



Onderwerp:

Re: 18-200 VR II lens

Berichtdoor Corbr » zo mar 18 2007 1:13 pm

Ik heb hem een paar weken geleden gekocht bij Digimaxx in Dordrecht voor €699,-- Kijk eens op hun site www.Digimaxx.nl
Gebruikersavatar
Corbr

Forumlid
Berichten: 190


Locatie: Dordrecht
Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Berichtdoor MvBoetzelaer » zo mar 18 2007 1:27 pm

Kijk even op een vergelijkingssite, zoals www.kieskeurig.nl waar je in een oogopslag kunt zien waar en tegen welke prijs hij op voorraad is. Het blijft een heel moeilijk leverbaar ding, omdat de halve fotowereld dit kennelijk een geweldige lens vindt en er ook eentje wil hebben. De productie kan dit ruim een jaar na introductie nog steeds niet bijhouden, wat leidt tot lang wachten en hoge prijzen. Misschien is een ander objectief een goed alternatief.

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
MvBoetzelaer

Clublid
Berichten: 1255


Locatie: Hilversum
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor hvalphen » ma apr 02 2007 2:21 pm

Ik heb er een week of 4 geleden een gekocht bij Mediamarkt in Alphen ad Rijn. Was redelijk geprijsd. Had er ook al een via een fotozaak besteld maar daar wacht ik nu al 3 maanden op. Daarnaast was mediamarkt goedkoper dan enkele bekende internet fotozaken.
hvalphen




Terug naar “Superzoom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten