Softbox fabriceren voor dummies.

Discussies over flitsers

Onderwerp:

Re: Softbox fabriceren voor dummies.

Berichtdoor evdm1959 » do okt 14 2021 7:54 pm

Als het bruidspaar (en de gasten) goede/mooie foto's wensen moet je naar alle redelijkheid wel in de gelegenheid gesteld worden om dat te kunnen bereiken. Als die gelegenheid je niet geboden wordt zou ik zeggen: "zoek maar een ander". Het is jouw naam die er straks aan gaat.
Gebruikersavatar
evdm1959

Forumlid
Berichten: 160


Locatie: Den Haag
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Softbox fabriceren voor dummies.

Berichtdoor justme » do okt 14 2021 8:01 pm

Zij en de topicstarter zullen heus wel weten waar ze aan toe zijn, anders wordt het niet gevraagd, en heeft de TS dit dus niet voor niets geaccepteerd.

Dergelijke reacties zie je namelijk altijd bij de combinatie van “trouwerij” en “ik ben gevraagd”…

Dergelijke vragen van koppels hebben altijd een oorspong of een reden; namelijk geen budget voor een zgn. ‘pro’ die je voor een redelijke investering hoort te ontzorgen betreffende de trouwfoto’s.

Visa versa werkt het net zo; durf je het zelf ook aan om een klus aan te pakken, en ben je eerlijk genoeg om hierop passend te reageren. Want natuurlijk is iedere foto een verantwoordelijkheid.
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Softbox fabriceren voor dummies.

Berichtdoor gvdnberg » za okt 16 2021 7:58 pm

En Lisanne, wat is het uiteindelijk geworden?
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Softbox fabriceren voor dummies.

Berichtdoor oud0001 » do jan 13 2022 11:14 am

Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar misschien voor de volgende keer. Waarom niet een reflector met Gaffer tape aan de muur plakken of over het raam heen? Dan kun je daar tegen aan bouncen. Je kunt zelfs je flitser aan de muur plakken als je dat wilt. Na gebruik kun je de echte Gaffer tape er spoorloos weer vanaf halen als je dat binnen 24 uren doet. Trouwens je kunt ook prima bouncen via glas en zelfs een zwart oppervlak. De laatste vreet alleen wel veel meer vermogen en wel ff een grijs of witkaart gebruiken voor de WB. Zwart is niet altijd kleur neutraal en de meeste muren ook niet. Voor wat het waard is.
oud0001




Terug naar “Flitsers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten