Verschil tussen levelling head 338 en 438 Manfrotto

Discussies over statieven

Onderwerp:

Verschil tussen levelling head 338 en 438 Manfrotto

Berichtdoor L.Cavalier » za mar 03 2007 12:03 pm

Weet iemand wat het verschil tussen beide is,ze dienen toch om tussen het statief en het balhoofd of andere kop te plaatsen :?: En wat moet ik verder als minimum hebben (buiten een statief) om in de zogenaamde landschapspositie te fotograferen....is een Panoramic Head 300 N noodzakelijk :?:
Gebruikersavatar
L.Cavalier

Forumlid
Berichten: 161


Locatie: Kapellen

Onderwerp:

Berichtdoor M.Oorthuis » za mar 03 2007 12:48 pm

Misschien kan je vertellen wat je ermee wil gaan doen. Ik maak uit je 2 regels op dat je panoramafoto's wilt maken?

Ik heb de 338 levelling base en de 303Plus panohead werkt perfect en hier kan je kijken hoe je hem in moet stellen (in mijn tutorial)

Hoe maak ik een goede panorama
Gebruikersavatar
M.Oorthuis

Forumlid
Berichten: 3996


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor L.Cavalier » za mar 03 2007 8:58 pm

Opgezetfan schreef:Misschien kan je vertellen wat je ermee wil gaan doen. Ik maak uit je 2 regels op dat je panoramafoto's wilt maken?

Ik heb de 338 levelling base en de 303Plus panohead werkt perfect en hier kan je kijken hoe je hem in moet stellen (in mijn tutorial)

Hoe maak ik een goede panorama


Bedankt voor de goede uitleg op Uw tutorial,het is inderdaad de bedoeling zo nu en dan een panorama foto in de 'landschapspositie' te nemen,voor de portret stand had ik al één en ander gelezen maar daar is zoals ik op Uw tutorial zie meer hardware voor nodig,mijn bedoeling is om met zo min mogelijk materiaal te beginnen en mischien later uit te breiden,ik heb een Linhoff balhoofd en een cine kop van Manfrotto,kan ik met de 338 levelling base beginnen of moet ik liefst de 300N panorama head er bij nemen :?:
Gebruikersavatar
L.Cavalier

Forumlid
Berichten: 161


Locatie: Kapellen


Terug naar “Statieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten