Groet Ed
Moeilijk te vinden, maar de eerste de beste Google zoekactie leverde 256 Mb op.cookie1397 schreef:Nu is 512 MB het kleinste wat ik ben tegen gekomen. Zoals eerder gezegd het is niet echt een probleem maar het kleinst mogelijke kaartje is goed genoeg. Zijn ze er nog kleiner?
Same here!!Fotofreak schreef:Ed, heb ff gezocht en een 32mb kaartje gevonden.
Als je het op prijs stelt stuur ik 'm op...
Adres via pb aub.
Vreemd, als je juist géén risico wilt lopen.gijs sandberg schreef: Sommigen zweren bij het formatteren, ik loop liever geen risico's.
Beste Leon,Léon Obers schreef:Vreemd, als je juist géén risico wilt lopen.gijs sandberg schreef: Sommigen zweren bij het formatteren, ik loop liever geen risico's.![]()
Hoe doe je dat Gijs, "onbedoeld" formatteren...gijs sandberg schreef:Ik bedoelde het risico dat je data kwijtraakt door onbedoeld formatteren.
Zoals Patrick al aangeeft, ben je dat niet kwijt bij formatteren. Je kunt je kaartje wel 1000 keer formatteren, zolang je er maar niks nieuws aan data opzet, is er niks aan de hand en kun je de data met elk simpel recovery programma terughalen.gijs sandberg schreef: Ik bedoelde het risico dat je data kwijtraakt door onbedoeld formatteren.