Grijs of zwart?

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.

Onderwerp:

Berichtdoor SwederD70 » do feb 15 2007 9:07 am

Klopt…
Want men kent alleen wit/grijze telelenzen…die zie je bijna overal. Dus dat zal wel pers zijn….
Zwart en Nikon….hmmm vreemde eend in de bijt.

En nou heeft Nikon ze ook wel erg BLING BLING gemaakt die telelenzen, zwart met gouden naamplaatjes…je hebt toch een lens die niet iedereen heeft. Redelijk exclusief... 8)
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/
Gebruikersavatar
SwederD70

Clublid
Berichten: 1820


Locatie: Best
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor a90 » do feb 15 2007 9:34 am

En dan op de vraag "Hoeveel zoom heeft die wel niet" rustig antwoorden "2 x meneer".

Dan zie je ze raar opkijken en iets brabbelen dat hun Medion camera er zelfs al 4 heeft :evil:

Maar om weer even on topic te komen. Zwart of grijs dat was de vraag.

Nu weet ik dat vogelaars en buitenmensen nog wel eens met tape willen werken. In eerste instantie vaak om de lens te beschermen tegen stoten en wordt de tape op de hoeken geplakt.

Ook kun je speciale Camouflage Covers kopen of is er zelfs camouflage tape in de handel. Als je dat op je lens doet dan ziet het er ongeveer zo uit. Is weer eens wat anders dan dat saaie zwart of grijs :)

Afbeelding
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Gebruikersavatar
a90

Clublid
Berichten: 4882


Locatie: Nieuw Vennep
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Niet opvallen

Berichtdoor George Fennes » do feb 15 2007 9:57 am

Nee dat zie ik niet zo zitten, doet zo militairachtig aan.

Geef mij dan maar een gewone zwarte lens, met dat goudkleurige embleem erop, val ik al te veel op.

Zo min mogelijk opvallen, daar ga ik voor.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Overige fotoapparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten