Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Fotografie weekopdracht. Elke 2 weken een opdracht op basis van een thema om met je Nikon camera vorm te geven. De inzendingen worden de daaropvolgende 2 weken beoordeeld.

kies de beste in de poll

Bea
12
30%
JW17
27
68%
Tuihanti
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Onderwerp:

Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor roel » za jul 21 2012 7:47 am

Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 21-07-2012 t/m 17-08-12. Tot de avond van 17-08 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier[*]

NB. samenhangend met de vakantieperiode loopt deze opdracht langer
Gebruikersavatar
roel

Forumlid
Berichten: 1611


Locatie: Arnhem
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor J.Hoes » za jul 21 2012 11:39 am

JW17. Krijg ik wel een zomers gevoel bij.

Groet Hans.
J.Hoes

Forumlid
Berichten: 1167


Locatie: Lisse

Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor Steven » za jul 28 2012 9:39 am

Ik heb gekozen voor Bea omdat deze voldoet aan de opdracht en ook nog eens weergeeft hoe de zomer werkelijk was. Ik heb nog nimmer zo een droevige clown gezien :-)
Steven



Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor Genster » za jul 28 2012 9:48 am

Steven schreef:Ik heb gekozen voor Bea omdat deze voldoet aan de opdracht en ook nog eens weergeeft hoe de zomer werkelijk was. Ik heb nog nimmer zo een droevige clown gezien :-)


+1
Genster

Clublid
Berichten: 3893


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor skyfox » do aug 02 2012 2:57 pm

Ik vond het moeilijk om te kiezen tussen Bea en JW17, maar ben uiteindelijk voor de laatste gegaan. De locatie, maar ook de doorvallende zon tussen de bladeren gaf voor mij het meest zomerse gevoel.
Gebruikersavatar
skyfox

Forumlid
Berichten: 367


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor Wiljo » do aug 02 2012 6:53 pm

Genster schreef:
Steven schreef:Ik heb gekozen voor Bea omdat deze voldoet aan de opdracht en ook nog eens weergeeft hoe de zomer werkelijk was. Ik heb nog nimmer zo een droevige clown gezien :-)


+1


+2
Gebruikersavatar
Wiljo

Forumlid
Berichten: 936


Locatie: APELDOORN
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Weekopdracht 139 - Beoordelen foto's

Berichtdoor Dave Verkuijl » wo aug 15 2012 9:49 pm

Altijd maar lastig dat stemmen. Hoe minder inzendingen hoe meer waardering voor de mensen die wel meedoen natuurlijk.

De drukke foto in deventer is wel het meest betrokken (minst afstandelijke) maar heb voor die van Bea gekozen. Denk persoonlijke voorkeur voor de toch wel vreemde situatie.


Laatst omhoog gehaald door roel op wo aug 15 2012 9:49 pm.
Dave Verkuijl




Terug naar “Weekopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten