vroeg in de morgen D1X + Sigma 10-20mm HSM
- Marti58
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
vroeg in de morgen D1X + Sigma 10-20mm HSM
de zon kwam net op ....een band van wolken.

* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
Re: vroeg in de morgen D1X + Sigma 10-20mm HSM
wijdse plaat mooi !!
tegenwoordig loop je niet zomaar een flat binnen of je moet er wonen.
Extra groothoek staat ook ergens op mijn verlanglijstje
Hij heeft wel iets misterieus deze plaat en dat komt omdat hij vrij donker is.
Maakt hem overigens niet minder mooi.
Maakt hem overigens niet minder mooi.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Een fijne plaat zeg, de lampen zijn niet overstraalt zodat je zelfs de lampen op galerijen kan tellen.
Zelf heb ik de Sigma 10-20 ook bij mijn D80, als Nikon fanaat moet ik toegeven dat het een geweldig objectief is, er had Nikon op kunnen staan
zeker een aanrader!
Cees. (cvdl)
Zelf heb ik de Sigma 10-20 ook bij mijn D80, als Nikon fanaat moet ik toegeven dat het een geweldig objectief is, er had Nikon op kunnen staan

Cees. (cvdl)
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed word iets duurder.
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
gelukkig woon ik er zelf deze is gemaakt door glas vanuit mijn woonkamer.....en ja voor zijn geld vind ik de Sigma een goede lens nog nooit spijt van gehad.BUG322 schreef:wijdse plaat mooi !!
* living in harmony with nature and other beings...will create a better world for all * marti58 -2006
- Marti58
- Forumlid
- Contacteer:
Cees
mijn dank...ik gebruik de 10-20 op mijn D1X D80 en D200 ... en altijd tevreden over de resultaten.cvdl schreef:Een fijne plaat zeg, de lampen zijn niet overstraalt zodat je zelfs de lampen op galerijen kan tellen.
Zelf heb ik de Sigma 10-20 ook bij mijn D80, als Nikon fanaat moet ik toegeven dat het een geweldig objectief is, er had Nikon op kunnen staanzeker een aanrader!
Cees. (cvdl)
Erg geslaagd deze opname.
Irwan
Irwan
Moooooi!
Neem aan dat je je D1X op Manual had? Ik fotografeer meestal op diafragma-voorkeuze (sportfotografie, mijn onervaren focushand is niet snel genoeg, en vraag me eigenlijk ook af of ie dat ooit gaat worden
), maar als ik dan dit soort plaatjes probeer te schieten zijn lampen altijd sterk overbelicht.
Neem aan dat je je D1X op Manual had? Ik fotografeer meestal op diafragma-voorkeuze (sportfotografie, mijn onervaren focushand is niet snel genoeg, en vraag me eigenlijk ook af of ie dat ooit gaat worden

- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Mooie plaat, en de kwaliteiten van dat lensje komen hier goed tot uiting.
Zelf heb ik het lensje ook, en met net een D700 aangeschaft en het ondanks niet vullen van het full frame formaat ben ik verbaast wat het met minder pixels in de DX-mode (en het weinige licht waarin ik de lens heb ingezet) nog steeds aan kwaliteit oplevert.
Zelf heb ik het lensje ook, en met net een D700 aangeschaft en het ondanks niet vullen van het full frame formaat ben ik verbaast wat het met minder pixels in de DX-mode (en het weinige licht waarin ik de lens heb ingezet) nog steeds aan kwaliteit oplevert.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Mooie kleuren, mooie compositie.
Wat mij betreft mag je vaker door een ruit fotograferen
Roel
Wat mij betreft mag je vaker door een ruit fotograferen

Roel