Drive by pictures

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Drive by pictures

Berichtdoor De Put » di nov 21 2006 4:50 pm

Momenteel heb ik het druk mensen. Ik werk in Hoofddorp en woon in Monster en ik sta dus iedere dag op de A4 in de file. Dagen van 13 uur waardoor alle dagelijkse dingen thuis blijven liggen voor het weekend. Daardoor heb ik zelfs in het weekend geen tijd om er eens lekker met mijn camera op uit te gaan. Bewerken is iets waar ik helemaal niet aan toe ben gekomen de afgelopen weken.
Toch heb ik altijd mijn camera bij me en schiet ik plaatjes vanuit de auto in de spits. Gek genoeg levert dit best wel eens aardige plaatjes op. Fototechnisch geen hoogstandjes, maar om de één of andere reden wel momenten die de moeite waard geweest zijn om vast te leggen.

Bijgaand dus een kleine impressie van de beelden die dagelijks gedurende zo’n vier uur over mijn netvlies gaan. Allen direct uit de camera en alleen verkleind.

Groeten,
Remco

1. Zonsopkomst boven Stompwijk
Afbeelding

2. File ontweken met als resultaat deze mooie weerspiegeling tussen Leiden en Hoofddorp
Afbeelding

3. Noodweer boven Hoofddorp, daar moest ik naar toe :(
Afbeelding

4. Oud Westland
Afbeelding

5. De Calatrava bruggen in de Haarlemmermeerpolder
Afbeelding

6. De Calatrava bruggen in de Haarlemmermeerpolder
Afbeelding
De Put



Onderwerp:

Berichtdoor Cees » di nov 21 2006 7:55 pm

Ach, als je dat allemaal ziet vanuit de auto ..... :lol:

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Malo1961 » di nov 21 2006 8:33 pm

Als je deze foto's ziet , dan zou je bijna gaan verlangen naar het drukke forenzen leven. :)
Maar een ding bewijst deze serie........, Goede fotografie is niet afhankelijk van tijd.Het draait om het zien!
Grote klasse. Remco !

mvrgr,
Martin
Malo1961



Onderwerp:

Berichtdoor Steef » wo nov 22 2006 12:02 am

Mooi man! Die eerste foto vooral 8) Geen slecht idee trouwens, heb je lekker wat te doen om de tijd te dooien. En het leverd nog mooie foto's op ook.
Steef



Onderwerp:

Berichtdoor De Put » wo nov 22 2006 7:37 am

Malo1961 schreef:Als je deze foto's ziet , dan zou je bijna gaan verlangen naar het drukke forenzen leven. :)
Maar een ding bewijst deze serie........, Goede fotografie is niet afhankelijk van tijd.Het draait om het zien!
Grote klasse. Remco !

mvrgr,
Martin


Dit is wel een heel groot compliment!
Bedankt! :D
De Put



Onderwerp:

Berichtdoor De Put » wo nov 22 2006 7:42 am

chip54 schreef:Ach, als je dat allemaal ziet vanuit de auto ..... :lol:

Groet, Cees :D


Dan nog duurt die file lang ;-)
De Put



Onderwerp:

Berichtdoor De Put » wo nov 22 2006 7:42 am

Steef schreef:Mooi man! Die eerste foto vooral 8) Geen slecht idee trouwens, heb je lekker wat te doen om de tijd te dooien. En het leverd nog mooie foto's op ook.

't soms best uitkijken hoor, maar ik ben of aan het lezen of met mijn camera aan het spelen in de file.
De Put



Onderwerp:

Berichtdoor ruud » wo nov 22 2006 9:16 am

ruud

Forumlid
Berichten: 1774


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor De Put » wo nov 22 2006 9:27 am

Helemaal geweldig!
Jouw post is van 31 oktober, mijn foto van 1 november en ook nog dezelfde molen. Je gaat me toch niet vertellen dat jij de jouwe ook uit de file geschoten hebt.... :-)

Groeten,
Remco
De Put



Onderwerp:

Berichtdoor Cees » wo nov 22 2006 10:17 am

Remco, laat je je camera dan in de auto liggen, of heb je altijd een fototas bij je?

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor De Put » wo nov 22 2006 10:46 am

Ik heb een rugzak waar naast mijn camera, ook prima mijn boterhammetjes en ext. harddisk in passen. Ik heb dus altijd een tas bij mij en toevallig is dat mijn fototas :-). Die laat ik zelfs nog niet in de auto liggen als ik 's ochtends koffie haal bij het benzinestation.

Groeten,
Remco
De Put



Onderwerp:

File ontweken

Berichtdoor reneo57 » za nov 25 2006 8:42 pm

2 de foto (file ontweken) magnefiek!!!
Gebruikersavatar
reneo57

Clublid
Berichten: 4658


Locatie: NH
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Pancarans » za nov 25 2006 11:18 pm

Ziet er echt top uit!
Ook ik had een keer mijn camera mee, zowaar op zondagochtend op de A9. Dacht ik eindelijk een keer door te kunnen rijden, hadden ze de brug open gegooid en dus alsnog file.
Tja en dan heb je niets te doen hè.....

Afbeelding

Vlak daarna deze

Afbeelding

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................


http://www.fotono.nl"
Gebruikersavatar
Pancarans

Forumlid
Berichten: 2019


Contacteer:


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten