Pizza bezorgservice

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Pizza bezorgservice

Berichtdoor Frankie » zo apr 11 2010 12:03 pm

Enkele plaatjes uit de praktijk van een pizzabezorgservice.

1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding
6. Afbeelding
7. Afbeelding
8. Afbeelding
9. Afbeelding
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor roes » zo apr 11 2010 12:21 pm

Leuke serie Frankie . het is leuk dat je daar even een paar foto's mocht komen maken ( of heeft je dat een bestelling gekost :lol: :lol: ).
weer eens een keer wat anders om te bekijken en toch iets uit ons dagelijks leven :wink: .
voor mij foto 3 ,7 en 8 . :D .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Gebruikersavatar
roes

Forumlid
Berichten: 2068


Locatie: heerlen
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor JacTrum » zo apr 11 2010 1:16 pm

Inderdaad een smakelijke serie! Ik begrijp alleen niet zo goed wat het verhaal is achter foto 2. Maar verder een goeie serie met een verhaal.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Gebruikersavatar
JacTrum

Clublid
Berichten: 4374


Locatie: Breda
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor Patrick » zo apr 11 2010 1:27 pm

Originele serie.

Is dat een pizza met hagelslag op foto 8? :wink:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor gijsbert27 » zo apr 11 2010 3:14 pm

Patrick schreef:Originele serie.

Is dat een pizza met hagelslag op foto 8? :wink:


hoi allemaal, je was mij net voor patrick,wou het ook al vragen ,maar een mooie serie al hoeft het van mij niet pizza ,ben gek op italie maar niet op pizza .
jactrum ik denk dat bij foto 2 de snelheid van de koerier naar voren gebracht wordt dat geeft nog wel eens een krasje hier en daar .
groetjes gijs
Nikon D500 Sigma EX 10/20mm D f4-5.6 DC HSM , Sigma 17/70 f2.8 f4 C Sigma 150-600 Sport sb600
Gebruikersavatar
gijsbert27

Forumlid
Berichten: 184


Locatie: genemuiden
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor Myriad » zo apr 11 2010 4:41 pm

Patrick schreef:Originele serie.

Is dat een pizza met hagelslag op foto 8? :wink:

Op foto 6 zie je volgens mij rechts de pizza voordat ie in de oven ging.
Weet nog steeds niet wat het is, in ieder geval geen hagelslag. :D Gekruid gehakt / shoarma?
Verder een unieke (alledaagse) reportage. Een keer wat anders dan delving van diamant tot ring met diamant om de vinger. :D
Myriad



Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor Frankie » zo apr 11 2010 7:38 pm

Myriad zit er het dichtst bij: geen hagelslag maar lamsshoarma ! En inderdaad zie je pizza's vóór en na hun bezoekje aan de oven.
JacTrum: het verhaal achter foto 2 is het zware leven dat een pizzakoeriersauto heeft.
Jos: Nee bij deze pizzeria bestel ik nooit ! Niet omdat de pizza's slecht zijn, integendeel ... Eens per week bak ik de pizza's en omdat het niet zo druk was die dag én ik de Nikon bij me had even vlug deze impressie bij elkaar geklikt.
Dank voor jullie reacties trouwens.
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Pizza bezorgservice

Berichtdoor Patrick » di apr 13 2010 1:25 am

Frankie schreef:Myriad zit er het dichtst bij: geen hagelslag maar lamsshoarma ! .

Jullie dachten toch niet serieus dat ik echt dacht dat het hagelslag was? :shock: :shock: :shock:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten