Wilde dieren

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Wilde dieren

Berichtdoor JBD » di jun 21 2011 7:46 am

Enfin, ga je gewoon met je honden wandelen en denk je de normale route te kunnen nemen, kom je totaal onverwacht, deze heer tegen. Ik ben niet snel bang, maar vond het veiliger om op mijn schreden terug te treden. :lol:

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding
Gebruikersavatar
JBD

Clublid
Berichten: 1381


Locatie: De Veluwe
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor tpas » di jun 21 2011 11:43 am

Wel moedig dat je dan eerst nog wat foto's maakt.......
D700; D80 ; Nikkor 60mm Micro f/2.8 ; Nikkor 85 f/1.8; Nikkor 16-35 f/4.0; Nikkor 24-70 f/2.8 ; Nikkor 70-200 VRII f/2.8 ; Nikkor TC2.0 III; Nikon SB910,SB600; MB-D10 ; Manfrotto 055XPROB met 498RC2; Feisol CM-1471
Gebruikersavatar
tpas

Forumlid
Berichten: 200



Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor BStollman » di jun 21 2011 11:50 am

Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?
Gebruikersavatar
BStollman

Forumlid
Berichten: 461


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor JBD » di jun 21 2011 12:06 pm

BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?


Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.
Gebruikersavatar
JBD

Clublid
Berichten: 1381


Locatie: De Veluwe
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor Ronald-D » di jun 21 2011 12:39 pm

Blacksheep schreef:
BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?


Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.


Als ik op de Veluwe ben, fietsen of wandelen mijn vriendin en ik vaak een route door de Loenermark.
Ook daar lopen deze beestjes los ;-)
Met vriendelijke groet, Ronald

Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
Gebruikersavatar
Ronald-D

Clublid
Berichten: 576


Locatie: Den Haag
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor Guy » di jun 21 2011 6:49 pm

Blacksheep schreef:
BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?


Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.



Nou zo bang hoef je niet te zijn voor ze als je ze maar rustig benaderd!
Ik heb een reeks foto's ervan dat ik op 1m van de kop sta en niks aan de hand.
Guy



Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor pfitskie » wo jun 22 2011 11:53 am

Blacksheep schreef:....... De idioot!!!! ...........


Wat is dit nu voor een overspannen reactie?

m.vr.gr.
Peter
gr
Peter
pfitskie

Forumlid
Berichten: 349


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor Warner » wo jun 22 2011 2:36 pm

Ze lopen bij ons in de duinen ook gewoon los rond tussen de wandelaars en de fietsers.
Niets mis mee.
Groet, W@rner


NCN-lid NPS-lid
Alles heeft zijn reden.
Gebruikersavatar
Warner

Forumlid
Berichten: 441


Locatie: Castricum
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Wilde dieren

Berichtdoor Machteld » wo jun 22 2011 4:05 pm

Ja, hekjes komen zomaar vanzelf uit de grond groeien :mrgreen:
Machteld




Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten