Verlaten Hospitaal...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Re: Verlaten Hospitaal...

Berichtdoor Werner » za dec 17 2011 7:32 pm

SuzieQ schreef:Vind het erg grappig om dingen te zien die bij ons in het Verpleeghuis nu in de kantine stof aan het vergaren zijn.. En toch weet iedereen nog precies waar ze voor dienen. Wat ik wel raar vind is dat ze de bedden hebben laten staan. Deze bedden worden nog steeds gebruikt en zijn nieuw zn 5 a 6000 euro.


Je wilt niet weten wat we zoal tegenkomen.
Gebruikersavatar
Werner

Forumlid
Berichten: 1755


Locatie: tilburg
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Verlaten Hospitaal...

Berichtdoor bartv70 » za dec 17 2011 7:49 pm

Jasiu schreef:@Werner , als je wil , even je foto's van een nummertje voorzien ... :wink:


Een nummertje???Met dat naaktmodel? :shock:
Gebruikersavatar
bartv70

Forumlid
Berichten: 210



Onderwerp:

Re: Verlaten Hospitaal...

Berichtdoor Werner » za dec 17 2011 7:54 pm

bartv70 schreef:
Jasiu schreef:@Werner , als je wil , even je foto's van een nummertje voorzien ... :wink:


Een nummertje???Met dat naaktmodel? :shock:


Stiekem veel mensen die bewuste foto gezien hè..... :mrgreen:


.....maar de nummertjes staan al hoor.
Gebruikersavatar
Werner

Forumlid
Berichten: 1755


Locatie: tilburg
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Verlaten Hospitaal...

Berichtdoor SuzieQ » di dec 20 2011 2:53 pm

Werner schreef:
SuzieQ schreef:Vind het erg grappig om dingen te zien die bij ons in het Verpleeghuis nu in de kantine stof aan het vergaren zijn.. En toch weet iedereen nog precies waar ze voor dienen. Wat ik wel raar vind is dat ze de bedden hebben laten staan. Deze bedden worden nog steeds gebruikt en zijn nieuw zn 5 a 6000 euro.


Je wilt niet weten wat we zoal tegenkomen.


zwervers :P Ach toch altijd leuk hoor, en ik vind dat zo ie zo allemaal wel leuk dingen die uit mijn beroepsvlak komen.
SuzieQ




Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten