Nachtfoto

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Nachtfoto

Berichtdoor anthonyvanrooijen » za mar 10 2012 12:16 pm

Op 20-03-2011 1:30 uur maakte ik deze foto vanaf de dijk bij Maurik. Even mijn Nikon uitproberen.

Afbeelding
anthonyvanrooijen



Onderwerp:

Re: Nachtfoto

Berichtdoor jac49 » za mar 10 2012 3:39 pm

Mooi gedaan,maar ik mis wel een beetje scherpte.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
jac49

Forumlid
Berichten: 2389


Locatie: Gemeente Roerdalen. Limburg
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nachtfoto

Berichtdoor Fifty3 » zo mar 11 2012 8:42 am

Het begin is er, maar nu nog zoeken naar de goede instellingen, scherpte en belichting is wat magertjes, maar gewoon door blijven gaan, van veel opnamen met verschillende combinaties van sluitertijd en diafragma, gaat het lukken.

gr Math
Fujifilm X-T1 en XF 18-135 en XF 60mm Macro
Fujifilm X-T10 en XF 35mm 1.4
Feisol Classic Large Tripod CT-3471 Rapid
Gebruikersavatar
Fifty3

Forumlid
Berichten: 177


Locatie: Heerlen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nachtfoto

Berichtdoor anthonyvanrooijen » zo mar 11 2012 9:37 am

Fifty3 schreef:Het begin is er, maar nu nog zoeken naar de goede instellingen, scherpte en belichting is wat magertjes, maar gewoon door blijven gaan, van veel opnamen met verschillende combinaties van sluitertijd en diafragma, gaat het lukken.

gr Math



Het was de eerste poging. Mijn bedoeling om de omgeving donker te houden is wel gelukt Nu nog de scherpte. Het fassineerd me wel. Gisteren een passerende trein geprobeert met lange sluitertijd. Mijn bedoeling was de spoorbrug scherp en de lichtstrepen van de trein vast te leggen.Ik zal hem plaatsen onder de naam nachttrein. .

Groeten

Anthony
anthonyvanrooijen




Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten