Foto locatie Lillo (B)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Foto locatie Lillo (B)

Berichtdoor luc » wo apr 05 2006 11:54 pm

Vanavond had ik eindelijk tijd om even naar Lillo te rijden om met mijn D70 eens wat plaatjes te schieten…..

Kijk voor de foto’s even op http://www.d70.nl.tt (klick Lillo)

Wat is the F is Lillo zal je denken…

Lillo is een heel klein en oud dorpje cq. Fort/vesting gelegen aan de schelde vroeger heette dit deel van de Schelde de Honte.
Lillo is een schril contrast met de rest van de omgeving alle zware moderne industrie van het Antwerpse havengebied staat er omheen gebouwd.

En Lillo is oud, klassiek, natuurlijk groen en zeker als je vaak met een camera loopt rond te zwaaien, zeer de moeite van het bezoeken waard...ook dus uitermate geschikt voor bijv. bruidsreportages....

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr
Gebruikersavatar
luc

Forumlid
Berichten: 2088


Locatie: Ossendrecht

Onderwerp:

Berichtdoor Amadeus Gould » do apr 06 2006 9:58 am

Dag Luc,

Dat is echt een mooie locatie. Het contrast met de omgeving maakt het ook de moeite waard.

Mooie foto's!!

Amadeus Gould
Amadeus Gould



Onderwerp:

Berichtdoor Erik Leertouwer » zo apr 30 2006 11:34 pm

Mooie foto's Luc! Vooral die tweede van de koeltorens van Doel vind ik erg mooi. Misschien alleen de horizon even rechtzetten. Zelf moet ik er eigenlijk ook eens vaker op uit om foto's te maken. We wonen tenslotte in en mooie en gevarieerde omgeving.
Erik Leertouwer



Onderwerp:

Berichtdoor rytec » ma mei 08 2006 4:40 pm

Luc, zijn inderdaad mooie foto's.
Ik heb nog even de andere foto's bekeken en ik vind die van de kerstboom ook prachtig, hoe heb je die genomen aub?
rytec



Onderwerp:

Berichtdoor luc » ma mei 08 2006 8:34 pm

rytec schreef:Luc, zijn inderdaad mooie foto's.
Ik heb nog even de andere foto's bekeken en ik vind die van de kerstboom ook prachtig, hoe heb je die genomen aub?


Ik kwam in een oude fototas nog een Cokin sterfilter tegen :) Maar er zal vast nog wel een manier zijn waarop dit effect digitaal ook te verkrijgen is.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr
Gebruikersavatar
luc

Forumlid
Berichten: 2088


Locatie: Ossendrecht


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten