De Mini

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Re: De Mini

Berichtdoor Faiz » zo sep 22 2013 10:16 pm

Dank!
Gebruikersavatar
Faiz

Forumlid
Berichten: 933


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: De Mini

Berichtdoor frankreiz » wo sep 25 2013 9:10 pm

Leuke foto's.. The good old days.

@ of topic.. Bezint eer je begint. Bij het restaureren van een Mini komt nog al wat kijken en vooral kom je nog al wat tegen :-) Maar als je naast een beetje technische kennis vooral veel geduld en tijd hebt kan het een mooi (kostbaar) project worden.

Spreek uit eigen ervaring. Restauratie van mijn eigen Mini duurde zo'n 2 jaar (in de avond uren). Heb zelf zo'n 5jr als monteur bij Austin-Rover gewerkt waardoor ik alle faciliteiten tot mijn beschikking had.
Heb er nog steeds spijt van dat ik mijn Mini heb verkocht. Maar wie weet komt er wel weer eentje. Heb gelukkig nog mijn Engels gereedschap en wat speciaal gereedschap. Je weet maar nooit..
Nikon D4s / D700 + MB-D10 / Nikon1 V1 + 10-30mm / 2x SB800 / SU800 / Nikon 200-500/5.6 E AF-S ED VR / Nikon 70-200/2.8 VR AF-S II / AF-S Nikon 24-70/2.8ED / Manfrotto 055XPROB+488RC2 / Sirui PH-20 Gimbal Head
http://www.frankreiz.nl
https://flic.kr/s/aHskv4XYUV
Gebruikersavatar
frankreiz

Clublid
Berichten: 206


Locatie: Apeldoorn
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: De Mini

Berichtdoor Faiz » wo sep 25 2013 9:45 pm

Dank Frank... Ik ben ook niet heel ontevreden over de foto's. Misschien iets te enthousiast in LR4 wezen spelen.

@off topic: Het bedrijfje waar mijn Mini in onderhoud is, doet het strippen, plaatwerk vervangen en spuiten. Ik doe het interieur deel (wil nog wat led verlichting binnen) Het zou in een half jaar moeten lukken.....

Wat leuk dat er nog zoveel mensen mooie herinneringen aan de Mini hebben :)
Gebruikersavatar
Faiz

Forumlid
Berichten: 933


Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten