Theatre Jeesette (urbex)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor Toruk-Makto » ma nov 25 2013 12:00 pm

Hierbij weer een bijdrage van mij, Staat sinds de jaren '90 leeg.

1#
Afbeelding

2#
Afbeelding

3#
Afbeelding

4#
Afbeelding

5#
Afbeelding

Bedankt voor het kijken
GRoetjes Daniel

D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.
Gebruikersavatar
Toruk-Makto

Forumlid
Berichten: 188


Locatie: Franeker
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor Roy Kersbergen » ma nov 25 2013 12:08 pm

Mooi! Ik ben zelf behoorlijk geïnteresseerd in deze vorm van fotografie maar hoe kom je nu bij dit soort locaties en in contact met mensen om dit soort locaties samen te bezoeken?
Gebruikersavatar
Roy Kersbergen

Forumlid
Berichten: 1680


Locatie: Doesburg
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor Toruk-Makto » ma nov 25 2013 12:25 pm

Roy Kersbergen schreef:Mooi! Ik ben zelf behoorlijk geïnteresseerd in deze vorm van fotografie maar hoe kom je nu bij dit soort locaties en in contact met mensen om dit soort locaties samen te bezoeken?


Dank!

En wat betreft de vraag, veel zoeken via internet, of gewoon de hele dag in de auto zitten en rondrijden.
Vooral Belgie en Duitsland lonen de moeite :wink:
GRoetjes Daniel

D800, Nikkor 50mm 1.4D, Nikkor 14-24mm F2.8, Tamron SP Di 90mm AF 2.8 macro, Vanguard Tracker3 met Manfrotto joystickhead.
Gebruikersavatar
Toruk-Makto

Forumlid
Berichten: 188


Locatie: Franeker
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor Roy Kersbergen » ma nov 25 2013 12:28 pm

Thanks voor je antwoord! Het is toch beter om dit soort fotografie niet in je eentje te doen? Ik ken helaas geen mensen die dit doen namelijk.
Gebruikersavatar
Roy Kersbergen

Forumlid
Berichten: 1680


Locatie: Doesburg
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor PvGessel » ma nov 25 2013 10:35 pm

Roy Kersbergen schreef:Thanks voor je antwoord! Het is toch beter om dit soort fotografie niet in je eentje te doen? Ik ken helaas geen mensen die dit doen namelijk.

Roy, aan "Het Kanaal" van Dieren naar Apeldoorn zie je rechts een grote witte fabriek staan. Die staat vanaf 2004 leeg. Machines zijn weggehaald maar volgens mij valt daar nog wel wat te fotograferen. Desnoods door de kapotte ramen. Je kunt er op de fiets naar toe. Wellicht geeft de Gemeente je wel toestemming of kun je informeren wie nu de eigenaar is. Ik heb er bijna 25 jaar gewerkt :cry: Het is een voormalige weverij voor vorm-en droogzeven waarop papier gemaakt wordt. Ik ga er niet meer in omdat het voor mij te "pijnlijk" is om het in die staat nog eens terug te zien. :huh:
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.
Gebruikersavatar
PvGessel

Forumlid
Berichten: 773


Locatie: Duiven
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Theatre Jeesette (urbex)

Berichtdoor Roy Kersbergen » di nov 26 2013 12:31 pm

Bedankt voor de tip Peter, ik zal eens op Google maps gaan neuzen. Snap jouw redenen om er niet meer in te gaan. Ik hoop dat ik je een keer de foto's kan laten zien dan. ;)
Gebruikersavatar
Roy Kersbergen

Forumlid
Berichten: 1680


Locatie: Doesburg
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten