Leuke TIP!

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie

Onderwerp:

Leuke TIP!

Berichtdoor Mira F » vr mar 23 2007 11:10 am

Hallo,

Reizen is al jaren mijn grootste passie. Vorig jaar heb ik mijn tweede passie ontdekt: fotograferen. Vorige zomer heb ik een cursus in Frankrijk gevolgd, van Beeldcentrum. Daar is mijn belangstelling voor fotografie gegroeid tot een nieuwe hobby. Het was echt een ideale combinatie: een ontspannen vakantie, lekker eten en een cursus fotografie. Ik was meteen verkocht. In een week tijd heb ik een hoop leuke mensen leren kennen en is mijn kijk op fotografie enorm veranderd. Komend jaar staat er nog een reisje op de planning. Dit keer ga ik de gevorderden cursus doen.

Vraag me af hoe iedereen terecht is gekomen bij fotografie en waar mensen hun ervaring en kennis op hebben gedaan. Tips, om mij verder te kunnen ontwikkelen en mooie reisbestemmingen, zijn altijd welkom!

Een tip van mij… www.beeldcentrum.nl!

Mira
Mira F



Onderwerp:

Berichtdoor Skippy » vr mar 23 2007 11:20 am

Hallo Mira,

welkom hier en bedankt voor de tip.

Als je op het internet inspiratie op wil doen vind ik de fotosite www.flickr.com altijd heel leuk om te bekijken.

In een paar muisklikken ben je de hele wereld over, zie je mooie/originele foto's en plaatsen en heb je contact met andere mensen.
Skippy

Moderator
Berichten: 11683


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Mira F » vr mar 23 2007 11:29 am

Bedankt Skippy! (je bent er snel bij :lol: )

Zal meteen even een kijkje gaan nemen op de fotosite! Volgens mij kan ik nog heel wat leren/inspiratie opdoen op het forum!
Mira F



Onderwerp:

Re: Leuke TIP!

Berichtdoor Paul Demo » vr mar 23 2007 12:36 pm

Mira F schreef:Hallo,

Reizen is al jaren mijn grootste passie. Vorig jaar heb ik mijn tweede passie ontdekt: fotograferen. Vorige zomer heb ik een cursus in Frankrijk gevolgd, van Beeldcentrum. Daar is mijn belangstelling voor fotografie gegroeid tot een nieuwe hobby. Het was echt een ideale combinatie: een ontspannen vakantie, lekker eten en een cursus fotografie. Ik was meteen verkocht. In een week tijd heb ik een hoop leuke mensen leren kennen en is mijn kijk op fotografie enorm veranderd. Komend jaar staat er nog een reisje op de planning. Dit keer ga ik de gevorderden cursus doen.

Vraag me af hoe iedereen terecht is gekomen bij fotografie en waar mensen hun ervaring en kennis op hebben gedaan. Tips, om mij verder te kunnen ontwikkelen en mooie reisbestemmingen, zijn altijd welkom!

Een tip van mij… www.beeldcentrum.nl!

Mira


Als reisbestemming kan ik je zeker China aanraden. Ik heb het voordeel met een chinese getrouwd te zijn dus kan ik ongeorganiseerd weg. Maar georganiseerde reizen worden zeer veel aangeboden, van goedkoop tot zeer prijzig.
Paul Demo



Onderwerp:

Berichtdoor differhans » vr mar 23 2007 3:16 pm

Welkom Mira.

Als ik naar je beroep ( credit controller ) kijk, komt er toch een vraagje bij mij op :twisted:

Je bent toch niet, namens nikon, toevallig aan het spioneren naar onze krediet waardigheid hier op dit forum, opdat nikon de prijzen nog meer kan gaan verhogen?????
(zie ook Goed Groothoek Zoomobjectief )

:lol: Groet Hans5
differhans



Onderwerp:

Berichtdoor Pancarans » za mar 24 2007 3:15 am

Hoi Mira,
Ik volg een basiscursus in het Noord-Hollandse en diegene bij wi eik een cursus volg heeft een reis naar IJsland.

Zie :

http://www.rienwelman.nl/content/gallery/ijszomer.html

Tis niet goedkoop, maar het schijnt werelds te zijn. Mij ontbreekt het aan pecunia om mee te gaan.

Succes!

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................


http://www.fotono.nl"
Gebruikersavatar
Pancarans

Forumlid
Berichten: 2019


Contacteer:

Onderwerp:

welkom

Berichtdoor George Fennes » za mar 24 2007 7:24 am

Hallo Mira,

Van harte welkom op ons supemooie forum met allerlei creatieve foto-enthousiastelingen.

Reizen en foto's maken gaan altijd hel erg goed samen en je houdt er leuke herinneringen voor later aan over, zeker als je leert met een bepaald oog naar dingen te kijken.

Ik denk zeker dat jij een aanwinst voor ons forum zal zijn en ik zie graag de resultaten tegemoet.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Leuke TIP!

Berichtdoor Dusty » zo apr 15 2007 8:36 pm

Paul Demo schreef:Als reisbestemming kan ik je zeker China aanraden. Ik heb het voordeel met een chinese getrouwd te zijn dus kan ik ongeorganiseerd weg.


:oops: Nu kom ik hier pas kijken dus ik weet niet of deze opmerking hier getolereerd wordt.................. :oops:

Maar is het voordeel niet vooral dat je schoonmoeder............... zo ver weg woont? :roll: :wink: :wink: :wink:
Dusty



Onderwerp:

Re: Leuke TIP!

Berichtdoor Paul Demo » zo apr 15 2007 9:10 pm

Dusty schreef:
Paul Demo schreef:Als reisbestemming kan ik je zeker China aanraden. Ik heb het voordeel met een chinese getrouwd te zijn dus kan ik ongeorganiseerd weg.


:oops: Nu kom ik hier pas kijken dus ik weet niet of deze opmerking hier getolereerd wordt.................. :oops:

Maar is het voordeel niet vooral dat je schoonmoeder............... zo ver weg woont? :roll: :wink: :wink: :wink:


Dit is mijn tweede schoonmoeder, en met mijn eerste heb ik ook een heel goed contact. Ook trouwens met mijn ex. Ik wil alleen maar zeggen dat ik nog geen problemen met schoonmoeders heb, kan er niets verkeerds doen :? , lekker toch?
Paul Demo



Onderwerp:

Berichtdoor MvBoetzelaer » zo apr 15 2007 10:17 pm

Hallo plaatsgenoot Mira,
Welkom op dit gezellige forum. Post eens een paar van je reisfoto's.

Groeten,
Marnix
(ook uit Breda)
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
MvBoetzelaer

Clublid
Berichten: 1255


Locatie: Hilversum
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor The-Boss » zo apr 15 2007 10:19 pm

MvBoetzelaer schreef:(ook uit Breda)


Marnix,

Staat onder je avatar hoor.......tis maar dat je het weet. :D

Pierre 8)
Pierre 8-)

Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M

http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Gebruikersavatar
The-Boss

Clublid
Berichten: 1383


Locatie: Hoogvliet
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor MvBoetzelaer » zo apr 15 2007 10:30 pm

Dank je wel Pierre, was met nog niet opgevallen :P
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
MvBoetzelaer

Clublid
Berichten: 1255


Locatie: Hilversum
Contacteer:


Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten