Nikon Quick Start workshop

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie

Onderwerp:

Nikon Quick Start workshop

Berichtdoor Mariekje » wo aug 07 2013 2:38 pm

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier en ik heb totaal geen ervaring en zat dus ook te denken aan zo'n LOI cursus. Ik ga dat niet doen denk ik, zo aan de reacties te zien.
Maar die Nikon Quick Start workshop lijk me wel wat zeg! Iemand ervaring mee? Ik wil binnenkort ook een camera kopen (wel zo handig :mryellow: ) maar wat raden jullie aan? Of is dit een moeilijke vraag?
Ik wil iig lekker mijn fiets pakken en erop uit gaan beetje foto's schieten! Ja heel gek, ik heb een Iphone en ik maak zoveel foto's altijd en ik vind dat het nu wel is tijd word om een goede camera te gaan halen :D

Graag hoor ik wat van jullie en alle tips zijn welkom.

Groetjes Marieke
Mariekje



Onderwerp:

Re: Nikon Quick Start workshop

Berichtdoor Kroontje » wo aug 07 2013 3:43 pm

Welkom het Nikon Forum ;)

Heb een nieuw draadje voor je gemaakt.

Groet Kroontje
Kroontje



Onderwerp:

Re: Nikon Quick Start workshop

Berichtdoor Mariekje » wo aug 07 2013 3:47 pm

Ah super, dank je wel Kroontje!

Groetjes Mariek
Mariekje



Onderwerp:

Re: Nikon Quick Start workshop

Berichtdoor Gerard de Zwaan » wo aug 07 2013 3:57 pm

Hallo Mariekje

Welkom hier.
Een Nikon Quick Start is op zich niet een cursus maar meer dat je in een halve dag uitleg krijgt over je camera en je krijgt ook wat tips mee over fotografie. Het wel aan te raden om hier mee te doen als je geen cursus wild. Als je het doet moet je proberen om in de ochtend de Quick Start te nemen zo dat in de middag kunt oefenen met de mee gekregen tips.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1463